26 Mac 2013

PECAH BERITA ! BN AKAN MELANCARKAN MANIFESTO MALAM INI..?

Disaat rakyat menanti tarikh pembubaran parlimen,  Umno Barisan Nasional bersedia membentangan manifestonya, manifesto yang dilancarkan adalah luar biasa dari kebiasaan. Sebaliknya merangka untuk melancarkan manifesto bentuk lucah dan  salahlaku seks terhadap parti lawan, Pakatan Rakyat...?


MANIFESTO BN......SAKSIKAN  




1 Contoh Manifesto Baru.....bn.....

video boleh di edit, pelakon boleh di cari

jurusolek boleh memiripkan sesiapa saja
itulah hebatnya teknologi masa kini

Fitnah terbesar sepanjang zaman..
sebagai contoh, papagomo, pembuat video lucah 1malaysia,
idola bloger pencacai Barisan Nasional yang lain. 



Pengumuman DUN Selangor  Bubar Selepas Mesyuarat Hari Ini


Paparan menarik untuk hari ini :

1. Disaat rakyat menanti pembentangan manifesto daripada Barisan Nasional, gagasan itu sebaliknya merangka untuk melancarkan serangan salahlaku seks terhadap parti lawan, Pakatan Rakyat.

2. Ketika Umno-Barisan Nasional melancarkan manifesto lucah mereka, Pakatan Rakyat pula diyakini mampu menzahirkan hasrat melaksanakan pendidikan percuma yang dimuatkan dalam manifesto gagasan itu.

3. Pucuk pemimpin Pakatan Rakyat pusat akan mengadakan pertemuan hari ini bagi membincangkan tarikh pembubaran Dewan Negeri Selangor(DNS).

4. Dengan pelbagai isu dan tekanan yang tidak memihak kepada Barisan Nasional berhubung sokongan rakyat diantara sebab yang memungkinkan Perdana Menteri tidak akan membubarkan Parlimen bagi di adakan pilihanraya umum ke-13.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...