11 April 2014

PANAS! 2 POLIS CEDERA PARAH DITEMBAK...SEMALAM LATIHAN SAJA HARI INI BARU REAL !!!

Pautan kekal imej terbenam

Dua anggota polis peronda cedera parah akibat ditembak 2 lelaki di Lembah Maju, Ampang, 10 pagi tadi

Gambar dibawah yang menjadi gah dimedia sosial semalam...hanya sekadar latihan tebusan di KL sentral.....

Lakaran suspek yg menembak 2 anggota polis ketika ditahan di ampang..laporan penuh dlm Awani745 malam ini

BERITA PENUH:

Polis cedera ditembak seorang lelaki di Ampang Jaya

AMPANG JAYA: Dua anggota polis peronda cedera ditembak oleh seorang lelaki dalam satu kejadian di Taman Lembah Maju disini pagi tadi

Sumber polis berkata, dalam kejadian jam 11 pagi itu, dua anggota polis berpangkat koperal dan konstabel itu sedang membuat rondaan cegah jenayah sebelum terserempak dengan seorang lelaki bermotorsikal dalam keadaan mencurigakan.

Lelaki tersebut menaiki sebuah motorsikal Yamaha LC 135 dan apabila lelaki tersebut memberhentikan motorsikalnya untuk diperiksa oleh kedua-dua anggota polis tersebut datang pula seorang lagi lelaki berbaju kemeja kelabu dan berseluar jeans biru sambil memegang topi keledar.

Ternampak rakannya itu sedang diperiksa oleh polis, lelaki kedua itu kemudian bertindak cuba melarikan diri dan kedua-dua anggota polis berkenaan cuba mengejar suspek.

Anggota polis yang berpangkat lans koperal itu kemudiannya berjaya menarik belakang baju suspek namun suspek bertindak melawan dengan berpusing ke hadapan anggota polis tersebut sebelum melepaskan tembakan ke arah polis tersebut.

Tembakan tersebut mengenai bahagian perut anggota polis berpangkat lans koperal itu dan suspek sekali lagi melepaskan satu lagi das tembakan yang mengenai rakan anggota polis tersebut.

Suspek kemudian melarikan diri ke arah lorong-lorong di kawasan kedai yang terdapat dikawasan tersebut.

Suspek dipercayai memakai seluar jeans, berbaju warna kuning dan di belakang badannya terdapat tatu lambang harimau.

Senjata yang digunakan juga dipercayai adalah sejenis senjata ‘ball bearing’ laras dua inci.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Selangor dijangka akan memberikan sidang media berkenaan kes tersebut pada jam 2.30 petang di Balai Polis Pandan Indah.

Read more at:sumber



Apa cita di puchong ioi mall? Polis kena tembak gan negro?
SUMBER


PENAFIAN KEJADIAN SERANGAN TEMBAK-MENEMBAK

Penyebaran beberapa keping gambar individu yang berpakaian seragam polis di laman sosial dan aplikasi Whatsapp berhubung dakwaan berlakunya insiden tembak menembak yang berlaku di sekitar Serdang adalah TIDAK BENAR.

Gambar tersebut adalah sebahagian daripada latihan tebusan di KL Sentral dan Polis Selangor sekeras-kerasnya menafikan dakwaan tersebut yang dilihat cuba untuk menimbulkan rasa ketakutan di kalangan orang ramai.

Pihak polis menasihatkan orang ramai supaya tidak mempercayai dakwaan sepertimana yang dilakukan dengan mendapatkan daripada sumber yang sahih.

PDRM SELANGOR

1 ulasan:

Master Jaguh berkata...

lepas ni buat larangan tak blei pakai helmet plak ... sebab bahaya jenayah ... sama mcm larangan tak buleh pakai cermin gelap kat kenderaan awam.. tapi bersepah pegawai polis & jpj pakai cermin gelap sesuka hati ...

betui betui dabel stendert betullah malaysian law nih !!

This Is What U Really Want !! >>> CLICK HERE !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...