09 Februari 2014

PANAS! MALAYSIA JADI PUSAT JENAYAH? PAK ARAB PON TUMPANG SEKAKI APA PUNCANYA.....



Onar Pak Arab

Kuala Lumpur: Pelacuran, dadah, pergaduhan dan prebet sapu. Itulah onar segelintir pak Arab yang semakin mendominasi kawasan Bukit Bintang di ibu kota hingga menjadikan lokasi itu bagaikan ‘zon merah’ di rantau Asia Barat.

Malah, siasatan Metro Ahad mendapati samseng Arab mengambil alih kuasa dari kumpulan kongsi gelap tempatan, terutama di sekitar premis di jalan utama, hingga makin berani menimbulkan pelbagai masalah sosial di kawasan yang kini turut dikenali sebagai Ain Arabia.

Sebelum ini kehadiran mereka sebagai pelancong diterima dengan tangan terbuka, namun kini tindakan segelintir samseng berkenaan menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan penduduk tempatan.

Kegiatan menjengkelkan itu didedahkan kepada Metro Ahad oleh pemandu teksi dikenali sebagai Alim, 37, yang lebih 10 tahun memandu teksi sekitar ibu kota.


Menurut Alim, tidak dinafikan bukan semua pak Arab yang datang ke situ berniat jahat, namun sebilangan mereka turut terbabit dengan aktiviti kurang sihat, terutama pelacuran dan dadah

1 ulasan:

Din berkata...

Assalamulaikum tuan..

Blog Addin gagal diselamatkan kerana masalah error di html.

Oleh itu, sy telah membuat blog baru di alamat http://addindeen.blogspot.com

Mohon letak link blog baru sy di blog tuan, blog tuan sy telah linkkan

Terima kasih atas kerjasama.

Addin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...