01 Januari 2014

KES KANTOI ! PDRM MOHON MAAF SELEPAS MEMUAT NAIKKAN GAMBAR PALSU DI HIMPUNAN TURUN !!!!




RALAT: KESILAPAN MEMUATNAIK GAMBAR ANGGOTA POLIS CEDERA

Kami memohon maaf di atas ketidak pekaan memuat naik sekeping gambar yang disangka sebagai anggota polis yang cedera semasa menjalankan tugas di malam ambang tahun baharu.

PDRM tidak mempunyai sebarang niat untuk mengeruhkan keadaan.

Kami juga manusia biasa yang tidak dapat lari dari melakukan kesilapan namun akan sentiasa dan terus memperbaiki kelemahan yang ada.

Sekali lagi, kami mohon maaf di atas apa yang berlaku.

Terima kasih.


Selepas teruk dihentam oleh orang ramai  dalam page PDRM  dan media sosial  hari ini   , admin page FB PDRM  akhirnya mengaku sebagai kesilapan kerana muat naikkan gambar yang tiada kaitan langsung dengan anggota polis yang dikatakan cedera semasa Perhimpunan Gerakan Turun Kos Sara Hidup (TURUN) di Dataran Merdeka Malam tadi.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SYABAS PDRM - try again sam......
Adake anggota PDRM yang bukan dari spesis manusia.... Kecuali anjing pengesan yang tak mungkin tahu menggunakan komputer.......
PENFITNAH adalah salah satu dari gulungan yang MUFLIS DIAKHIRAT sabda RasulAllah s.a.w hadith sahih Bukhari....
Ade faham ke

Tanpa Nama berkata...

Piidahh.banyak kelemahan korang wahai Spesis PDRM.memang ramai Rakyat dah anggap korang ANJING SURUHAN UMNO.nak tanya Adakah hari ini KERA-jaan HARAM yang memerintah skarang dah TERGULING.tunjukan kepada KAMI RAKYAT MALAYSIA MANUSIA yang korang tangkap disyaki bawak BOM.memang Korang PDRM HARAMJADAH. tapi tak semua dlm 1000 seorang je yg baik.

Tanpa Nama berkata...

Jelas sudah...!Ralat atau Memohon maaf tidak boleh diterima, terutamanya pada badan2 beruniform. Ini kah cara dan etika sebuah badan beruniform negara yg berkuasa menjalankan tugas. Memuat turun sesuatu artikel tanpa merujuk dan menyiasat terlebih dahulu sebelum memaparkannya adalah salah dan memalukan. Memang agama,adat dan budaya kita sentiasa memaaf antara satu sama lain.
Perkara ini amat memalukan dan cuai bagi warga PDRM diseluruh negara. Rakyat akan merasa khuatir dan kurang yakin dgn PDRM. Adakah cara PDRM telus dalam soal menyelesaikan sesuatu kes atau main tangkap muat saja. Inikah cara PDRM melakukan tugas?

Adakah FB ini sah dan dikawal oleh PDRM? Jikalau ia sah pegawai tersebut patut dikenakan tindakan. Beliau seharusnya peka dan sensitif dengan suasana politik dan permasalah antara rakyat dan kerajaan masa ini. Cara beliau memaparkan kisah tersebut seumpama "Mengambil Kesempatan Dari Kesempitan Orang Lain" dan adakah ini menunjukkan sikap dan cara pasukan PDRM bekerja. Di harapkan PDRM memandang perkara ini dengan serius. Ini adalah soal integriti dan kredibiliti PDRM.
RAKYAT akan hilang rasa bangga dan hormat terhadap PDRM.



banksclerk berkata...

Ini lah cara saraf yg PDRM guna utk memanaskan keadaan semasa bersih 3. Menggilanya anggota polis membelasah org awam hari tu adalah kerna sms yg berlegar sesama mereka ttg anggota mereka yg terbunuh semasa demonstrasi. Hasilnya, nama PDRM busuk sehingga kini dan pencipta khabar angin itu masih terlepas.

Tanpa Nama berkata...

AMBIL TINDAKAN TATATERTIB, FITNAH begini terlalu sirius, even menggelikan hati bila KONONNYA sebiji bom dan dua tiga puluh bilah parang untuk menjastifikasi tuduhan Amar Singh bahawa ada usaha menggulingkan kerajaan.
Apa PDRM bersnejatakan PISTOL AIR ke, sehingga sebiji bom dan parang bodoh boleh menggulingkan kerajaan.

PEGAWAI yang menjaga FB PDRM dan bloggers BANGANG pro umno, media perdana dan tv.... JANGAN JADIKAKAN PAPARAN BEGINI BAHAN KETAWA SEDUNIA, PDRM TAKUT sebiji bom dan sebilah dua prang bodoh......
FB dibaca seluruh dunia tahu tak.....
JANGAN MARAH jika puak-puak ini ditertawa BODOH.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...