09 April 2009

Bukit Gantang - Peranan Terhebat Bloggers di P.59 ?

Terima kasih kerana menghargai perjuangan kami di BloggersNetwork@Perak. Salam Perjuangan dari wak dan semua bloggers BlogNet kerana ANDA melihat kami. Terima Kasih !
(..) Saya perhatikan Perak BloggerNetwork disusun dgn baik sekali walaupun tak bergaji. Mereka bagaikan pasukan tentera yg menggempur hebat.Masing masing ada tugasnya.

Perak Blogger Network ni boleh dijadikan satu model utk mewujudkan rangkaian rangkaian Blogger-blogger PR utk menghadapi pilihanraya pilihanraya akan datang.Dengan adanya rangkaian rangkaian ini dana,sumbangan dari penderma penderma utk finance operasi dapat disalorkan dgn lebih efisien lagi.
Tahniah pd Perak Bloggers@Network.iaitu CyberBoron,alBanjari,Dugong Darat,MSK,Sya Reformis,UmmiHani dll…
sumber:http://www.peraknews.blogspot.com/

Sejak 7 Mac lagi, saya berkampung di Bukit Gantang, dan pulang ke Kelantan pada 8 April, hampir sebulan lebih.Namun, sebulan lebih itu berbaloi apabila PAS menang dalam PRK 059, dan seterusnya Ir Nizar tersenarai dalam ahli Parlimen. Tahniah Ir Nizar, dan takziah atas tanggungjawab tersebut. Saya yakin dan percaya Ir Nizar mampu memikulnya. Syabas!.
Sampai di Kelantan pada pukul 4 petang, semalam, sebak rasanya hati sebab lama tidak pulang, kesesakan jalanraya Kota Bharu menggamit semula. Kelantan sepatutnya sudah mula buat transit ringan seperti LRT. monorail dan lain-lain untuk mengelakkan kesesakan jalan raya yang begitu merungcing di KB.Bila dengar dikir barat alunan Jen, kenangan di Bukit Gantang menerjah kembali, suka duka dan penat lelah menerjah kembali. InsyAllah, sampai masa kita jumpa lagi, mungkin, selepas pembubaran DUN Perak, tidak lama lagi.Satu perkara yang menarik perhatian saya ialah, penyertaan bloggers di Bukit Gantang secara terang-terangan adalah satu benda baru dalam Pilihan Raya. Dan, merupakan salah satu faktor yang memberi kemenangan kepada Pakatan Rakyat.Terima kasih kepada team Perak Kini dan Bloggers Network kerana bersusah-payah melaporkan berita terus menerus dari Bukit Gantang. Rakyat di Bukit Gantang, mendapat maklumat yang banyak hasil laporan kedua-dua team ini.Saya? Saya hanya bloggers tumpangan di Perak, bukan rakyat jati Perak. Saya mewakili team Bloggers Kelantan.
Untuk bersama-sama memberi laporan PRK 059 bersama-sama sahabat lain di Bloggers Kelantan.Semoga usaha kalian tidak berhenti setakat PRK059, Pilihan Raya akan datang terus memberi laporan yang hangat dan terbaik demi menyedarkan rakyat.Saya sebagai wakil dari Bloggers Kelantan mengucapkan jutaan terima kasih kepada kedua-dua team, Perak Kini dan Bloggers Network, kerana anda semua merupakan faktor tumbangnya UMNO & Barisan Nasional di kedua-dua Bukit, Bukit Gantang dan Selembau. Tahniah!Saya akan jarang menulis di sini, melainkan ada isu yang betul-betul berkaitan dengan Perak. Saya kembali menulis di blog ini, ia merupakan blog rasmi saya. Sekian.

1 ulasan:

Bangsa Cina Malaysia berkata...

Alhamdulillah Melayu Cina India bersatu hati menyokong
Pakatan Rakyat.

Ameen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...