14 April 2009

Anwar gesa pemimpin KeADILan ambil iktibar pilihanraya kecil lalu


Anna Yusof

KUALA LUMPUR, 14 April (SK) : KETUA Umum KeADILan Anwar Ibrahim menggingatkan kepada semua pemimpin KeADILan terutama kepada pemimpin Bukit Selambau, pemimpin KeADILan Pulau Pinang dan Permatang Pauh supaya mengambil pelajaran bahawa yang mengkhianati perjuangan kerana harta, takhta atau dendam kesumat akan dihumban oleh rakyat.


Dalam satu kenyataan beliau hari ini menyataka ujian mengajar dan pengalaman mendewasakan, satelah dakyah dan dakwaan mengkhianat maka timbullah begitu ramai calon yang bertanding di Bukit Selambau semasa pilihanraya kecil baru-baru ini.


“Ada yang mendakwa wakil kabilah, kaum, agama tidak dilayani. Dan tambah panas suasana manakala terdapat tokoh daerah yang memimpin parti menganggap diri mereka terlalu layak dan parti akan hancur sekiranya mereka tidak dipilih,” jelas beliau.
“Alhamdulillah dan syabas kepada rakyat, dan khususnya pengundi Bukit Selambau yang memilih agenda perubahan KeADILan dan Pakatan Rakyat dan bukannya telatah bengis atau ugutan,” tambah Anwar.
“Semuga ianya menjadi pengajaran buat kita semua. Yang mengkhianati

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...