12 Disember 2012

TERHOT ! HARIMAU MALAYA DISABOTAJ OLEH ORANG MALAYSIA..!!!

Thailand Sabotaj Harimau Malaya

Hangpa baca komen TS Annuar sapa sabotaj sapa.......


Terkejut juga baca dan lihat foto THE STAR mengenai layanan yg di beri pd HM di Bangkok termasuk pdg latihan yg tidak memuaskan dan tanpa fasiliti yg sesuai.Saya hairan mengapa ini boleh terjadi sedangkan KEJOHANAN INI ANJURAN AFF yg beribu pejabat di MALAYSIA DAN DI PIMPIN ORANG MALAYSIA.
Kalau AFC begitu teliti soal penganjuran dan fasiliti MALAH DI PERIKSA TERLEBIH DULU OLEH PENGANJUR sebelum diluluskan dan ini termasuk padang latihan..MENGAPA AFF tidak memeriksa terlebih dahulu??...
jika benar layanan sebegitu diberi pada pasukan negara ia memang tak patut berlaku TETAPI SAYA KHUATIR IA BERBALIK PADA ASEAN FOOTBALL FEDERATION(AFF) SBG PENGANJUR YG KITA SENDIRI PIMPIN DAN BERPENGKALAN DI NEGARA KITA..apa pun KITA HARUS MEMBUAT ADUAN RESMI..DAN JANGAN IA MENGGANGGU KONSENTRASI PEMAIN KERANA INI MUNKIN PERANG PSIKOLOGI MEREKA..KITA HARUS KUAT BILA BERADA DI BUMI ORANG!!!..TERUS BERJUANG




Padang macam sawah padi! Itu nada kecewa disuarakan pengurus skuad kebangsaan, Datuk Seri Subahan Kamal selepas melihat padang latihan yang digunakan Harimau Malaya di Bangkok, semalam.

Penganjur Persekutuan Bola Sepak Asean (AFF) menyediakan padang di Jaran Buraprat untuk skuad kendalian Datuk K Rajagobal menjalani latihan namun ia tidak seperti yang diharapkan.
Keadaan permukaan padang yang berlopak, rumput tebal boleh mengundang kecederaan kepada pemain dan lebih mengecewakan, padang awam itu tanpa tempat persalinan dan bilik air.

Bagi Subahan, beliau tidak menyangka AFF dan juga Persatuan Bola Sepak Thailand (FAT) memberi layanan buruk kepada skuad kebangsaan yang dianggap boleh menjejaskan persiapan menghadapi Thailand pada separuh akhir kedua Piala AFF esok.

“Saya amat kecewa dengan padang latihan disediakan. Ketika Thailand datang ke Kuala Lumpur pada aksi pertama separuh akhir, kami beri layanan baik dengan menyediakan anggota polis dan stadium latihan tertutup tapi di sini mereka beri padang sawah kepada kita.

“Tindakan mereka langsung tiada semangat kesukanan, ini hanya merugikan masa latihan skuad kebangsaan di sini,” katanya. ~bm



Penyokong Thai beratur beli tiket, baki 1,000 lagi tiket, Perlawanan berlansung di Stadium  supachalasai maksimum penuh 25,000 penonton info-Siam Sport pic.twitter.com/58Ge4vLU


Kedahkini - laporan terus dari DANOK, Thailand....

Agak-agak la...kalau nak SPIN isu di Malaysia ....AFF jangan nak main politik.....?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...