IKLAN

IKLAN
Klik gambar

05 Jun 2012

PENJELASAN TARIAN ALA K-POP ANJURAN PR

Penjelasan lengkap isu tarian seksi di majlis PKR.

Kat bawah neh ialah penjelasan penuh dan lengkap mengenai video tarian seksi di majlis PKR yang telah tersebar sebentar tadi ;


Antara gambar tarian tradisional


Penjelasan AJK Program -sdr.Halim Hamid (FB)

as'salam ... tenang semua ...Ayah Jelaskan disini ... Ayah antara yang terlibat secara lansung dalam Program ini (SEBAGAI AJK dari PAS BERTAM), .... Program ini anjuran PKR BERTAM ... Ini adalah kesilapan Penaja (non Muslim) yang tidak peka dengan kehendak pengajur dan telah lari dari persetujuan dalam mesyuarat sebanyak 3 kali sebelum ini.. .... KAMI DITAWARKAN tarian tradiosional 3 BANGSA utama .. tapi TIBA2 MUCUL TARIAN INI ... ayah sendiri bergegas menghentikan persembahan ...... Kemudian : Tuan Haji Johari Kasim wakil pengajur memohon maaf dan mengesa pihak penaja menukar persembahan ... Kami amat kesal dengan isu yang tidak sewajarnya berlaku .. INI pengajaran bagi PKR agar tidak terlalu mengikut FAHAMAN lama mereka .. apa pun, ia telah berlaku ... ayah amat malu dan pihak penaja (Public Pavilion Holding sdn bhd) juga akan dipertanggungjawabkan ...SALAH tetap SALAH ... AYAH MOHON MAAF .. dan tak semua perkara dapat dikawal bila ada yg mungkin menyeludup masuk dalam program kami ... HARAP MAKLUM DAN MUHON JUTAAN AMPUN KEPADA ALLAH DAN semua para PENJUANG RAKYAT ...
Oleh: Halim Hamid



Betul ke tak betul ke, nak percaya ke taknak percaya ke itu terpulang pada pandangan masing2. Masing2 ada akal so masing2 boleh fikir baik buruk. Kalau ikut pendapat aku agak logik juga penjelasan dorang. Tak macam drama swasta sebelum neh yang mana kena balon dekat 20 orang dan kena kunci dari luar bilik hotel. Yang neh lebih realistik. Siyes.

Bagi aku penjelasan kedua2 individu paling boleh diterima pakai sebab ;

1. Dia bagi no phone.

2. Mendekati kenyataan saksi kejadian.

3. Berserta bukti dan keterangan

4. Mengakui kesilapan.

Dalam video terbabit ada bukti banner yang tertulis tarian tradisional. Aku dah check. Bab menghentikan persembahan tue aku tak pasti betul ke tidak. Sebab kalau korang dengar lagu ia mendekati chorus. So kita boleh anggap seminit hingga ke dua minit telah berlalu.

Mungkin juga pihak penganjur telah melakukan perbincangan, pertanyaan dan semakan sebelum bertindak menghentikan majlis. Apa pun citer sebenar aku memang taktau. So malas aku nak cakap lebih2.

Bagi aku kalau seme yang hadir disitu ialah orang2 PR maka mustahil dorang akan upload video tersebut di youtube bagi menjaga nama baik parti. Apa yang aku dapat analisis ialah memang ada kemungkinan besar bahawa majlis tersebut telah dirancang untuk disabotaj.

Aku tatau siapa sebenarnya yang berperanan dalam mensabotaj majlis tersebut. Adakah pihak penganjur atau pihak penaja ataupun kedua2 pihak bergabung ataupun kedua2 pihak langsung tiada kaitan dengan program tersebut cuma apa yang aku boleh nampak sekarang neh ialah pihak pr kena ahti2 lah di lainkali.

Tolong semak siapa lawan dan siapa kawan anda sebelum melakukan apa2 bagi mengelakkan tragedi tarian seksi neh berulang kembali. Orang yang puji kita tak semestinya ikhlas dengan kita, orang yang kritik kita tak semestinya anti kita. Jadi pandai2 larh nak hidup. Oke.

Ameno : Penaja sabotaj ataupun penaja tak peka? Penaja = yang keluarkan duit untuk buat program pkr der..

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/#ixzz1wvrkvfLi

Di bawah ini video yang dimaksudkan, sila tonton dan nilai sendiri.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...