11 April 2013

TERHANGAT! ATM LATIH PEMUDA UMNO UNTUK SABOTAJ PAKATAN TERBONGKAR ! [+VIDEO]


PKR Terima Maklumat ATM Latih Pemuda Umno – BULETIN 13


 Parti Keadilan Rakyat mendakwa beberapa gerombolan orang awam dilatih oleh Kor Risik Angkatan Tentera Malaysia untuk mensabotaj dan mengganggu program anjuran Pakatan Rakyat secara berterusan.

 Sebelum ini, TVSelangor melaporkan Markas pilihanraya PKR dan PAS di Seksyen 20, Shah Alam diserang.

Terbaru, dalam kejadian di Teluk Intan Perak, Umno-BN sekali lagi didakwa bertindak ganas mensabotaj mematahkan dan mencabut 

bendera PAS.


SIAPA PERANCANG SEMUA INI.....ANDA BACA DIBAWAH

Kompleks B jabatan perdana menteri. Blok b4 dekat dengan mampu, bph. Memang hak milik kerajaan. Kat sini kalo nak tengok pejabat B4 dari luar JPM tengok kat bumbung yang mana paling banyak antena dan piring satelite tu la dia.



Apa dia blok B4?

Nama yang ingin dikenali orang awam ialah bahagian penyelidikan. Tapi disebalik nama penyelidikan tu sebenarnya unit perisikan dari segi politik dan lain2 yang gua masih riky2 lagi.

Semenjak tak mendapat majoriti 2/3 pada PRU12 lepas, ada satu unit ditubuhkn iaitu unit khas pilihan raya atau unit strategi pilihanraya. Ia dibuat untuk mengekalkan penyamun2 dan lanun2 supaya kekal memerintah agar semua rahsia rompakan selamat dilindungi dari terbongkar ketahuan oleh rakyat amnya
.

SAMBUNGAN LEBIH LENGKAP SINI

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...