16 Julai 2012

PANAS!!! LIWAT 2 TAK HABIS LAGI, PAPAGOMO DAH CIPTA LIWAT 3 ?

UMNO/BN memang tertekan habis tambahan Isu Najib dengan skandal Scorpene & LRT Ampang telah meletup diserata dunia, konspirasi kali nie kalau betul akan mempercepatkan lagi kejatuhan hayat BN.

Dari blog Papagomo:

BREAKING NEWS - Mahasiswa Buat Laporan Polis Diliwat Anwar Ibrahim
MONDAY, JULY 16, 2012

Gomo baru mendapat maklumat bahawa petang tadi ada laporan Polis telah dibuat keatas Dato Seri Anwar Ibrahim oleh seorang Mahasiswa dari Utara yang menyatakan beliau telah diliwat Oleh Pemimpin PKR pada malam sebelumnya.

Tidak diketahui sama ada laporan tersebut benar ataupun sebaliknya namun yang pasti semua Kedutaan dalam Malaysia diminta untuk tidak melindungi Anwar Ibrahim jika beliau bertindak menyembunyikan diri sepertimana kes liwat yang terdahulu.

Laporan Polis oleh Mahasiswa itu dibuat di Balai Polis Negeri belah Utara. Sama sama kita nantikan apa perkembangan selanjutnya.

Arah semua kedutaan tutup pintu pagar terutama Kedutaan Turkey!!!

Psssttt... Apakah pembangkang akan menyatakan satu lagi konspirasi dari kerajaan?-PG


Komen AW

Aku dapat email. Ada yang tanya kesahihan berita yang papa gomo sebarkan. Jawapan aku ialah

PUIIIIIIIIIIIIII..

Betul atau tak betul tetap

PUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII..

Memandai lah ko papa gomo. Aku belum dapat info pun yang ada mana2 mahasiswa jumpa najib. So mana mungkin ada yang diliwat dsai. Sebelum diliwat kena jumpa najib dulu. Ko tatau syarat dia ke papa gomo oiiiiiiiii?

kah kah kah

Oke.. oke. Jawapan seriyus aku ialah kita tunggu dan lihat. Tapi aku rasa korang seme dah kena tipu dengan papa gomo. Kalau sungguh pun ada laporan polis nampak sangat pembohong nya. Setahu aku dsai tiap2 hari pun bizi nak mampos. Bila masa nak curi2 masa untuk meliwat seorang mahasiswa pula? Dah macam takde citer lain pula. Keji siottttt

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...