23 Julai 2014

EDISI KANTOI !! AWAINYA YOP NIE BUKA PUASA......


Fuh berasaaaaaapp.. Sedap x? lagi sedap kalau time puasa kan? Lagi sedap kalau x puasa, hisap rokok tunjuk kat orang ramai sambil bawa kereta bercop BN Parlimen kan? Otak ko tercicir kat mane bro? Jiran koraang ka? Kawaan saatu skola dulu??

Orang yang tidak diwajibkan berpuasa di bulan Ramadhan adalah orang Bukan Islam, kanak-kanak bawah umur (belum baligh), gila, uzur (bagi perempuan), orang sakit (wajib makan ubat) dan beberapa kategori lain. Yang ni nk letak kat kategori ape?


Lesen besar! Siapa berani tangkap? Gerak gempur? Jabatan Agama? Polis pun tk berani taw. Tengok kereta lah derrrrrrrr... Apesal x puase? Ko bukan dh dewasa tapi dh nk mampos dh pun.. X reti2 lagi?

Dato Shaarani MP Lenggong , cer jawab.. Daerah Lenggong buka puasa jam berapa?? Hang kenai mamat ni ka?..

haa..ha...mungkin orang asal disana kut.......

3 ulasan:

Awanama berkata...

Penulis blog ni puasa x ? Kalau x puasa 2x5 je mcm yg kat atas tue!!! Agk2lah sikit nk buat fitnah kot. ntah2 gmbr ni diambil bukan dlm bulan puasa... saje je nk aibkan org tu(nk aibkan BN sebenarnya)
Kalau org x suka tu tetap x suka juga kan...(Perangai pembangkang) oops sorry XD
Minta ampun dr Allah swt selagi berkesempatan.
Salam Raya Maaf Zahir Batin.

Awanama berkata...

Hisap rokok dlm bulan puasa dah tentu batal puasa.
Yang hisap rokok dlm bulan2 lain tu tak haram???

Awanama berkata...

x perlu kot post mcm ni.. mcm penulisan picisan je...lapor berita berfaedah sikit dari mengumpat x tentu pasal ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...