25 Julai 2013

Panas ! Pentempuran Kem Tun Mahathir Dan Najib Bermula?

Tengku Adnan arah MYKMU serang @NajibRazak mulai hari ini ? 


Written by ridtuanlee@........com
Thursday, 25 July 2013 18:16




Kami baru habis 'training' dengan depa MYKMU dan tetamu hormat Datuk Tengku. Kami telah diarah bersama semua jentera alam maya untuk serang Perdana Menteri dengan:

1) Kaitkan isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah dengan segala skandal yang ada.

2) Bawa nama nama kroni Perdana Menteri seperti syarikat AES, 1MBD, Prasarana dan lain lain kepada alam siber dan serang Perdana Menteri dengan kaikan kroni, kewangan dan rasuah.

3) Kaitkan Perdana Menteri dengan kepimpinan yang lemah dan layu.

4) Kaitkan Perdana Menteri dengan kelemahan bertindak ke atas bangsa Cina dan India.

Kami ingat 'training' ini adalah untuk Pemilihan Agung UMNO tapi rupanya kami di arah untuk jatuhkan Presiden UMNO supaya calon Dr Mahathir boleh naik ke atas. Kami bimbang ini akan jatuhkan UMNO lagi tetapi depa tidak setuju. Hanya satu matlamat sekarang dari mereka. Serang Dato Seri Najib habis habisan.   
Sekian.

Sumber Diambil dari SINI


Laman FB Pemuda Umno mula membalas serangan kem Mahathir....dimaklumkan kem tun tidak puas hati perlantikan KJ menjadi menteri, najib terpaksa melantik bagi mengimbangi pengaruh tun dalam kabinet....


Tidak kurang daripada sehari lagi kita akan menghayati Ramadhan ke-17 sekaligus mengingati saya akan peristiwa Perang Badr. Namun, pada Ramadhan ke-17 kali ini, tidak sangka kami akan bertelingkah dengan darah kami sendiri, iaitu PEMUDA UMNO MALAYSIA, yang menyebarkan fitnah atau perkataan moden, persepsi, ke atas Dr Mahathir, yang sebenarnya tiada sumber bukti atau rujukan audit PETRONAS.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10151486042712413&id=223318787412

http://networkedblogs.com/NuPY3

Tidakkah kita lupa sebelum ini Dr Mahathir dengan ikhlas dan jujurnya mengkritik kerajaan yang kita tungkus-lumus berjuang agar dapat teruskan mandat mereka berkenaan dengan TPPA dan struktur UMNO yang semakin lama semakin mempunyai masalah?

Cuba anda lihat lagi di  Page FB Saya Sayang Tun Mahathir

Terbukti semenjak semalam adminnya telah menghentam team Najib.....




2 ulasan:

Siti berkata...

Kalau dalam UMNO sendiri ada perasaan ingin menjatuhkan 1 sama lain, nampaknya UMNO & Melayu & ISLAM akan terkubur la tak lama lagi.... Sekarang pun puak kafir harbi tak habis2 membawa isu perkauman supaya tercetusnya keadaan huru hara di Malaysia, takkakn kita nak berbalah sesama sendiri!!!
Ya Allah, lindungilah negara kami Malaysia dari berlakunya hurau-hara oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Amin....

Tanpa Nama berkata...

Masyaallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...