06 April 2013

TERHANGAT ! KENAPA NAJIB TIDAK BERANI TINGGALKAN PEKAN TERBONGKAR..!!!

Najib tidak sanggup tinggalkan Pekan, tapi sanggup tinggalkan isteri  dan anak...

Gambar keratan akhbar.    Pautan


ISTERI pertama Najib


ANWAR Ibrahim sanggup meninggalkan kubu kuatnya Parlimen Pematang Pauh sempena Pilihan Raya Umum Ke-13, tetapi Datuk Seri Najib Tun Razak sehingga saat ini tidak berupaya meninggalkan Parlimen Pekan yang dikatakan banyak menerima 'pengundi berdaftar' dalam kalangan warganegara Burma.

Blogger Al-Husseyn secara sinikal menulis entri Najib tidak sanggup tinggalkan Pekan, tapi sanggup tinggalkan isteri dan anak ...

Beberapa keretan akhbar seperti di atas dijangka bakal mencuit perasaan pengundi Wanita di negara ini sama ada perlu menyanjung Najib atau sebaliknya.




Pada tahun 1999, Najib Tun Razak cuma mampu menang kerusi Pekan dengan majoriti 241 undi. Itupun, dalam keadaan ada 2400 undi POS yang 95% pergi pada BN. Ertinya, selepas 1999, Najib lebih layak dikenali sebagai "Wakil Pos" berbanding "Wakil Rakyat".

Selepas kemenangan tipis beliau, secara tiba-tiba Kem Batu 6 Jalan Gambang dipindah dari Parlimen Kuantan kepada Parlimen Pekan tanpa apa-apa sebab yang munasabah.

Hasilnya Najib menang gemilang selepas 1999 dengan majoriti 26464 undi (2004) dan 22922 undi(2008)bagi kerusi Parlimen Pekan (P85).

Dengan berpindahnya Kem Batu Enam Gambang, PR berjaya menang di 

Parlimen Kuantan. Pekan merupakan kawasan selamat bagi beliau yang kini diserang oleh Mahasiswa.....

Semalam terjawab Anwar masih bertanding di Permatang Pauh....strategi beliau buat gempak di Perak...membuat umno gelabah bewak.....

Datuk Seri Anwar Ibrahim 
P44 Calon KEADILAN Permatang Pauh 
Bakal Perdana Menteri Malaysia ke-7



PENGUMUM ANWAR BERTANDING DI....



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...