13 Mac 2013

TERHOT ! VIDEO KOMANDER HJ.MUSA TERSEBAR...



Pengganas di Tanduo, yang mengaku sebagai askar kesultanan sulu
Jeneral Hj. Musa yg mengetuai ketenteraan sultan sulu, dipercayai terbunuh dalam serangan manakala lelaki yang menerima topi daripada hj.musa merupakan "Tali Barut" pengganas.. 


Video ini terperolehi dari salah seorang pengganas yg berjaya dibunuh. kedengaran dalam perbualan mereka ada menyebut "LAHAD DATU"... Dipercayai rakaman ini dibuat sebelum berlakunya peperangan.


Penemuan Foto Jeneral Musa & Talibarut Dalam Handphone Militan Sulu !!!


KAMI baru memperoleh dua keping gambar yang dipercayai wajah sebenar pemimpin kanan pengganas militan Sulu, ‘Jeneral’ Musa dan sekeping gambar salah seorang tali barut yang terlibat dalam insiden pencerobohan di Lahad Datu, Sabah.

Untuk pengetahuan anda, pasukan keselamatan telah mengeluarkan 23 mayat pengganas setakat ini di kawasan Kampung Tanjung Batu, salah sebuah kampung yang menyaksikan pertempuran sengit antara pasukan pengganas dan pasukan keselamatan.


Satu daripada 23 mayat itu telah disahkan Ketua Polis Sabah, Datuk Hamzah Taib sebagai ‘Jeneral’ Musa yang mati dalam pertempuran di kampung berkenaan.



Talibarut.."mandur" nama panggilannya...


Komander Musa masih hidup dan ‘menikmati kopi’, Dakwa  keluarga Kiram

Sultan Jamalul Kiram III, yang mendakwa dirinya Sultan Sulu, berdoa bersama keluarga dan penyokongnya di Taguig, Manila 6 Mac 2013. Gambar Reuters

KUALA LUMPUR, 13 Mac — Keluarga Kiram menyanggah kenyataan pasukan Malaysia telah membunuh “Komander Haji Musa” yang juga bekas komander Moro National Liberation Front (MNLF) yang merupakan salah seorang pemimpin tertinggi militan Sulu.

Jurucakap Sultan Sulu Abraham Idjirani memberitahu saluran media ABS-CBN News beliau telah bercakap dengan ketua kumpulan Agbimuddin Kiram yang mengesahkan Musa masih lagi hidup, bercanggah dengan laporan di sini.

“Beliau masih lagi hidup dan mereka telah berkumpul semula pada 1.00 pagi Rabu. Mereka minum kopi. Laporan berita Malaysia salah,” kata Idjirani menurut portal atas talian saluran tersebut.

Jurucakap tersebut juga mempertikaikan angka daripada pihak berkuasa Malaysia mengenai bilangan kematian militan Sulu, mengatakan hanya 23 anggota kumpulan itu telah dibunuh setakat ini.

Menurut angka daripada polis tempatan, 56 militan Sulu telah gugur sejak serangan bermula pada 1 Mac.-
TMI

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum wr.wb,saya ibu ade dari kupang ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada Aki atas bantuanya
kini impian saya selama ini sudah jadi kenyataan dan berkat bantuan Aki penyelamat hidupku yang selama ini dari kemiskinang, pula yang telah memberikan
angka ritual kepada saya, yaitu 4 angka dan alhamdulillah itu bener-bener tembus. Sekali lagi makasih ya aki karna
waktu itu saya cuma bermodalkan uang 200 ribu dan akhirnya saya menang. berkat angka gaib hasil ritual AKI SUPALA.
saya sudah bisa membuka usaha yaitu Toko Sembako dan Jual Alat Bangunan, kini kehidupan keluarga saya jauh lebih baik dari
sebelumnya, Bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hub/sms AKI SUPALA.di nomor hp: 085-334-171-115-Ramalan AKI memang memiliki ramalan gaib” yang dijamin tembus.dan angka gaib,

Kami Berani Bersumpah Bahwa Ini Kisah Nyata Dari Kami Demih Allah Demi Tuhan.
Cuma AKI SUPALA.Yg Bisa Membuktikan Angkanya,
Karna Sudah Banyak Dukun2 Yg Kami Hubungi Tidak Ada Satupun Yg Membawakan Hasil.
Jika Anda Ingin Merasakan Kemenangan Dalam Permainan Angka Togel 2D,3D,4D 5D, 6D,di Jamin Tembus 100%.
Bilah Ada Waktu Silahkan Tlpon AKI SUPALA.Nomor Hp: : 085-334-171-115-DISINI JUGA ADA JUAL BELI TUYUL-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...