13 Mac 2013

KANTOI HABIS ! Pegawai TUDM Hina Arwah Polis Teruk Dibelasah... !!?




Apa yg difkirkan oleh mamat ni...sengaja utk menunjukkan kekayaan atau ada masalah rumahtangga...dari sumber dia kini sedang disiasat oleh pihak TUDM kerana kenyataan yg kurang wajar terhadap perwira negara....

pesanan ni pada diri aku sendiri dan mana mana pejuang PR.. toksah menghina pasukan keselamatan negara.. kerana mereka BUKAN musuh kita.. tapi kita mahukan kerajaan yang terbaik untuk kita, mereka dan generasi selepas kita......~rms



Kisah...Pegawai TUDM Hina Arwah Polis Teruk Dibelasah!!?

Woot woot~ Salam readers, sekita petang tadi WA tengok banyak Facebookers share printscreen dari FB page sorang mangkok taik yang juga seorang penjawat awam dalam TUDM. Printscreen pedas tu der. Banyak pihak tak berpuas hati dengannya.

Tak kurang ada jugak yang mendedahkan butiran peribadi beliau. Dari alamat umah, no telepon hinggakan ke no plet kereta beliau. Bagi mereka ini, mangkuk tahik kurang ajar seperti ini perlu diberikan pengajaran yang setimpal atas penghinaan beliau kepada arwah polis yang terkorban dalam insiden Lahad Datu.

Manusia ini cuba melaga-lagakan diantara PDRM dan ATM. Kononnya 'manusia' ini terlibat merancang misi penghantaraan askar dan aset ketenteraan ke Lahad Datu. 'manusia' ini mengakui 8 wira Lahad Datu pergi berkelah dan bukannya berperang. Lebih memilukan 'manusia' ini berkata, "wira Lahad Datu ini tiada skill berperang"..

WA dengar-dengar dia ni agen PKR, dapat masuk TUDM pun sebab pakai kabel saja. WA tak tuduh haa~ Anyway kalau korang baca printscreen dia memang panas der.. lihat gambar di bawah :


Pergghh~ Gila babi si lahanat anak haram ni kutuk polis-polis yang dah meninggal tu, siap kata penghargaan yang diberikan adalah sia-sia. Tulisan kecik sangat? Klik la gambar tu nak besarkan.. adehhhh~

Tapi Allah tu maha kaya.... baru saja WA disajikan dengan gambar kereta Honda Biru dia yang shining berkilat-kilat....


Tiba-tiba WA dapat satu lagi gambar masuk ke email WA di mana kereta dia yang berkilat-kilat tadi dah ditimpa satu kemalangan yang agak teruk :


WAAAkakakakakakakakakakakakakakakaka~ Ini real ni der!! WA ada tertanya-tanya jugak adakah kejadian ni superimpose, kejadian sebenar atau beliau dikatok? Jawapan yang WA terima rupa-rupanya beliau terlibat kemalangan di Perak tadi. Perghhh~ CASH Allah bayar kat duniaaa tuuuu....

Orang macam nilah yang memburukkan nama penjawat awam yang lain, mangkok jamban sialan ni patut dipecat sahaja. Dek kerana nila yang setitik inilah habis semua pegawai TUDM terpalit nama. Si mangkok jamban ni menulis kononnya tenteralah lebih hebat. WA rasa tentera pun malu dengan statement mangkok sekor ni.

Hidup dalam Malaysia, bekerja sebagai penjawat awam yang menjaga keselamatan negara, bekerjasama dengan anggota keselamatan yang lain, tapi masih ada yang perangai macam budak tak cukup umor dalam mengatakan aku ni lebih terer dari kau. Ini semua POYO der~ aku ludah sikit muka lu laa~ TUIHHHH~

Waris Amp : WA rasa kalau dia mati dalam eksiden tu pun takkan diberikan penghargaan.. dia pun taknak...mati katak katanya..

Sumber:
PaperWaris


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa la kau orang....
Itu pendapat dia....pendapat kau orang lain...
Tak jadi hal; lah...
Mana positif abmil la iktibar...manan yang negarif tolak la. Itupun tak boleh pikiaq ka?

Manja sangant hampa ni...
Sikit2 mengadu...sikit2 mengadu...
Macam budak beringus...

Tanpa Nama berkata...

kenyataan yg menyinggung perasaan spt itu tidak harus dipertahankan, siapa yg sebenarnya tidak profesional dalam hal ini.. sepatutnya beliau perlu melebihkan kerja, bukan hanya pandai merendahkan moral atau memperlekeh jabatan kerajaan itu sendiri di dlm ruangan sosial spt ini. selain dari sensitiviti perkauman, sensitiviti keluarga mahupun jabatan spt ini perlulah diambil kira.. sensitif la skit, jgn fkirkan diri sendiri je. kenyataan telah disiarkan kpd umum dan pastinya ramai yang ingin tahu apa kesudahannya?. dalam perkara ini, ianya perlu dibendung dan bukannya dibela. sekian

Unknown berkata...

Salam,bila saya baca petikan maki2 blog ni ttg pegawai yg cakap lepas ni,saya rasa pihak admin dan pembaca mesti selidik dahulu,sebelum percaya bulat2 tentang apa yg disampaikan.Pegawai ni fb http://www.facebook.com/qhaleedachmad ,dia dah pun minta maaf dgn semua orang,kereta dia yg teruk accident tu adalah dalam bulan 12 tahun lepas,mungkin penyokong BN tegar (berdasarkan penyataannya>>>Kat tempat aku dah seminggu tak ada air. Jgn harap aku nak pangkah PKR.)bukan saya mahu membela dia,tapi kalau boleh saya mahu admin dan pembaca lebih bijak menyiasat dan menentukan kesahihan sesuatu berita untuk disampaikan...walaubagaimanapun,sikapnya sebelum ini amat menjengkelkan,bg saya,mana2 pasukan keselamatan yang bertugas dengan penuh dedikasi adalah perwira negara yg sepatutnya dibanggakan.

Tanpa Nama berkata...

tipu punya gambar..utk makluman kete dia dah lama accident..sblm dia wat statement lg...sbb tu jgn percaya sgt pd info yg byk dr laman sosial ni...

Unknown berkata...

Maaf,accident dia mungkin dlm bulan Oktober.

andromxx berkata...

Mungkin betul apa dia ckp, mungkin ada yg dia tau tapi kita tak tau...yg abmin lebih sudu dari kuah plak....

Tanpa Nama berkata...

bukan isu kemalangan kereta, isu lancang berbicara. bak kata pepatah; terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata binasa. jgn dijadikan maaf sebagai penutup bicara, jdikan ia buat pengajaran semua.. terutamanya dalam isu2 kedaulatan negara. kami tetap berdiri teguh dan berbangga dengan pasukan keselamatan sedia ada. wassalam

Tanpa Nama berkata...

kereta tu x cident...masa dia dlm umno....khkhkh

Tanpa Nama berkata...

ada jgk yg mengikut jejak mahu pada NAMA, lupakan je lah.. HASIL KERJA apa yg anda buat lgi penting drp NAMA yg dikejarkan.

Tanpa Nama berkata...

tak pala,dia tu bkn apa,saja ja dia,mungkin dia nak pi lahad datu tapi komander nya terlupa rekomen dia...tu la dia tension sangat tu...apa pun semoga perajurit kita tabah dan cekal menghadapi dugaan di lahad datu..

LeeZ berkata...

I don't see anything wrong with his statements....memang betul pun kalau polis pergi sana masuk takde kubu pun... main masuk ke tempat pengganas tu macam 'berkelah'...takde kubu takde apa... salah ke pendapat dia mcm tu?

Tanpa Nama berkata...

Pertama sekali, jika Tuan punya blog ingin menggunakan nama Allah pada mana-mana artikel blogger, maka tunjukkanlah akhlak Muslim yang sebenar.

Apakah perasan Tuan punya blog bila sumpah serana, maki hamun, carut-marut tetapi kemudian akhiri dengan nama Allah ?

Islam sekali-kali tidak menyukai penggunaan kata-kata kesat, apatahlagi yang berupa sumpah serana.

Sesungguhnya apa yang kita ucapkan adalah doa, dan apa yang kita doakan untuk orang lain JUGA merupakan doa untuk diri kita sendiri.

Jadi bila Tuan punya blogger "lahanat"kan pegawai ini, Tuan punya blogger sebenarnya melahanat diri sendiri.

Islam melarang kita melahanat apa yang tidak boleh dilahanat.

Dan apa maksud Tuan punya blogger bila katakan Allah bayar cash diatas perbuatan pegawai ini ? Adakah Tuan punya blogger tahu kenapa sesuatu itu terjadi ? Jangan sekali-kali kita membuat kenyataan seolah-olah kita ada kongsi dengan Allah.

Jadi janganlah babitkan Allah di dalam tulisan yang bercelaru dengan maki hamun, sumpah serana dan carut-marut.

Allah maha suci, maha tinggi, maha halus, maha pengasih, maha penyayang, yang suka pada perkara yang baik lagi bersih.

Kedua, apa buktinya pegawai ini penyokong PKR ?

Mana buktinya ?

Sudahlah Tuan punya blogger melakukan fitnah terhadap Allah [ dengan menyatakan Allah bayar cash terhadap pegawai ini seolah-olah Tuan tahu rahsia Allah ], kemudian Tuan melakukan fitnah terhadap PKR.

Tidakkah Tuan punya blogger takut serta bimbang terhadap fitnah-fitnah yang Tuan taburkan ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...