04 Mei 2013

PECAH BERITA ! LAGI 4 PEMIMPIN PKR KEDAH DIBELI..APA TAKUT DUIT SAN MINGUEL MADEY BELAMBAK..!!!


Pentempuran di Kedah kian panas mengikut ramalan pemerhati politik BN Kedah amat terdesak untuk mengambil semula dari Kerajaan Pakatan.  Tun Mahathir didakwa telah mengatur strategi untuk melantik Muhkriz sebagai MB apabila berjaya mengambil alih Kedah.

Yang menjadi halangan beliau bukan sahaja mendapat tentangan sengit dari rakyat Kedah malah dari dalam umno sendiri cuba sabotaj untuk menggagalkan hasrat Mahathir untuk menguasai Politik umno Kedah.

Bagi mendapat sokongan beliau terpaksa melaksanakan tektik membeli pemimpin PKR yang kecewa tidak mendapat pencalonan dan mementingkan kebendaan. Dari maklumat yang admin maklumkan 2 minggu lepas lambakan wang tunai telah dibawa masuk ke Kedah jadi dengan tawaran lumayan menyebabkan proses jual beli sedang berjalan dengan mudah.

Dimaklumkan malam ini 4 pemimpin peringkat cabang PKR Kedah bersedia untuk keluar parti dengan alasan semua orang sudah tahu, iaitu hilang kepercayaan kepada pemimpin selepas melihat Video sumpah Laknat Sexfool juburi.

Dipercayai dua Ketua cabang dan dua naib ketua cabang dalam proses rundingan dengan pihak umno Kedah.  Nama-nama yang akan keluar ada ditangan admin. 

Admin dimaklumkan Pengerusi pimpinan PKR Kedah Dato' Wan Salleh telah ditawarkan jumlah RM10 juta untuk keluar parti. Tetapi beliau telah menolaknya kerana prinsip beliau tidak mudah dijual beli.

majlis pimpinan PKR Kedah 


Dibawah berita SU Kerja PKR yang telah dibeli........


Di Sebabkan menyaksikan video Sumpah Laknat Saiful Bukhari ketika di hadapan Kaabah di dalam You Tube, seorang Setiausaha Kerja PKR Kedah, Mohd Muhaimin Hassan bertindak keluar parti kelmarin bersama-sama 200 orang pengikutnya dan mereka yakin bahawa Anwar Ibrahim mempunyai masalah moral yang kritikal.

Apabia Mohd Muhaimin melihat video Sumpah Laknat Saiful Bukhari yang di muatkan di dalam You Tube, beliau merasa insaf dan memikirkan kebenaran bahawa Saiful Bukhari benar-benar di liwat oleh Anwar Ibrahim.






5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bodo piang...kelabu mata tgk duit berlambak agaknya...xpe biarkan...sejarah dh ada..mangkuk2 belum rasa sepak terajang politik ameno....hahaha

Tanpa Nama berkata...

Bodoh tul la...video tu superimposed la bro..camne ko boleh buta dan percaya...mesti ada udang balik duit ni...masya'allah ini lah budaya melayu umno yg tlh diterapkan slma 56 thun..cukup2..ini kalilah

jab sp berkata...

samada PR berjaya atau tidak ke Putrajaya,kalau selepas ini mangkok mangkok ini diterima balik menjadi ahli Pakatan Rakyat,aku berjanji akan ludah semua pemimpin yang menerimanya.

Tanpa Nama berkata...

BAGUS LA ANJING2 NI KUAR AWAL2 ,KALO DOK LAMA DLM PAKATAN NANTI JD BARAH MCM BN

Tanpa Nama berkata...

Patut la dia orang ni keluar.. tengok sendiri la.. penyokong pakatan mcm korang ni.. maki hamun ikut suke aje.. kurang ajar.. mak bapak korang pun mesti mcm korang jugak kan.. sbb tu la korang jadi mcm ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...