27 Februari 2013

TERHOT ! Ringkasan Kes Altantuya Shaariibuu 2008 - 2013 PI Bala Kembali ( SD1 + VIDEO )

Ringkasan Kes Altantuya Shaariibuu 2008 - 2013 PI Bala Kembali




KENYATAAN SD1 BALA

Saya, Balasubramaniam a/l Perumal …. dengan sesungguhnya mengaku seperti berikut ;

1. Saya pernah berkhidmat sebagai anggota Polis dengan Polis Di Raja Malaysia, menyertai pasukan ini sebagai seorang Konstabel dalam tahun 1981. Kemudian saya dinaikkan pangkat ke Lans Koperal dan akhirnya meletakkan jawatan daripada pasukan Polis dalam tahun 1988 sewaktu bersama Special Branch.**

2. Saya bekerja sebagai Penyiasat Persendirian sebaik saja meninggalkan pasukan Polis.

3. Antara bulan Jun atau Julai 2006, saya telah diambil bekerja selama 10 hari oleh Abdul Razak Baginda untuk mengawasi beliau di pejabatnya yang terletak di Bangunan Getah Asli, Jalan Ampang antara jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang setiap hari bekerja ekoran gangguan yang dialaminya dari pihak ketiga.



SAMBUNG LAGI SINI


WAJIB TONTON ! Ringkasan Kes Altantuya Shaariibuu 2008 - 2013 PI Bala Kembali Ke Malaysia mohon share!


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...