06 Februari 2014

PANAS ! DULU KEPALA LEMBU KINI AYAM PULAK JADI MANGSA..

Pautan kekal imej terbenam


NGO Melayu sembelih ayam, lumur darah pada gambar pemimpin Cina DAP, PKR


Penunjuk perasaan menggunakan penyapu untuk melumur darah ayam pada kain rentang dengan gambar pemimpin DAP semasa bantahan terhadap penghinaan kepada kepimpinan Melayu, Yang di-Pertuan Agong dan Islam di Malaysia. – Gambar The Malaysian Insider

Sekumpulan lebih kurang 50 individu yang menggelarkan diri mereka “Majlis Jemaah NGO Islam Malaysia” bertindak menyembelih empat ekor ayam dan melumur darahnya pada kain rentang yang tertera gambar pemimpin Cina DAP dan PKR sebagai bantahan terhadap penghinaan terhadap majoriti masyarakat Melayu beragama Islam.

Pemimpin yang wajahnya terdapat pada kain rentang itu adalah Kok, Ahli Parlimen Gelang Patah Lim Kit Siang, Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dari DAP dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Machang Bubuk Lee Khai Loon dari PKR.

Perhimpunan yang dinamakan "Bantahan penghinaan terhadap kepimpinan Melayu, Yang di-Pertuan Agong, dan agama Islam serta maruah Melayu” oleh segelintir ahli politik yang didakwa cauvinis Cina diadakan berhampiran Jalan Tun Perak berdekatan Puduraya, Kuala Lumpur petang ini.

Antara sepanduk yang dinaikkan adalah gambar wajah Kok berbadan ayam selain tulisan berbunyi "Reward atau ganjaran RM500, menghina Islam, azan sembahyang, mencaci Melayu (Melayu sial) tampar dan amik gambar sebagai bukti siapa cepat dia dapat hanya seorang pemenang sahaja."

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tunjukkanlah kebodohan anda....nak jaga islam...? Atau beginilah perangai agama kamu...

Arsiti berkata...

Bodoh sgt

Tanpa Nama berkata...

Bodoh tak bertempat....
Nak sembeleh ayam pun sebarangan aja...
Menghina binatang yg halal di makan
Mmg sial melayu ni...

Tanpa Nama berkata...

Makin ramai lah tertarik n masuk islam lps neh.kan kan kan kan kan.sungguh tinggi akhlaq org otak kosong neh.
Spesis lembu la neh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...