23 Disember 2013

TERHANGAT ! BANDAR SEKS UJUD DI MALAYSIA....HARU BIRU DAH NEH....!!!!!!!!!!!


BANDAR SEKS: DATUK BANDAR MBKS SELAR KENYATAAN AHLI PARLIMEN DAP STAMPIN




Kenyataan Ahli Parlimen DAP Stampin, Julian Tan yang mengatakan Kuching sebagai ‘bandar seks’ telah diselar Datuk Bandar Majlis Bandar raya Kuching Selatan, Datuk James Chan.

James Chan mengingatkan Ahli Parlimen Stampin itu supaya menyemak fakta dengan tepat sebelum mendakwa Kuching dengan pelbagai gelaran negatif. Sebaliknya, Datuk Bandar MBKS menyifatkan Kuching merupakan antara bandar terbaik di dunia di mata masyarakat.

“Saya bangga sebagai Datuk Bandar MBKS… segelintir individu begitu mudah menuduh bandar raya Kuching bakal menjadi lokasi kegiatan tidak bermoral.

“Cuba anda lihat dengan baik adakah Kuching seperti itu? Saya rasa seseorang perlu menyemak dahulu fakta dengan tepat sebelum mengeluarkan kenyataan yang menjejaskan nama baik tempat sendiri,” katanya.

Tambah Chan, semua pusat refleksologi di kawasan MBKS dipantau dan diperiksa secara kerap bukan sahaja oleh MBKS tetapi juga pihak berkuasa lain.

“Jika anda bercakap mengenai aktiviti haram atau tidak bermoral ia berlaku di mana-mana bandar.

“Jika anda cuba mengehadkan itu dan ini kadangkalanya bandar akan menjadi mati juga.

“Saya harap semua pihak akan mengatakan yang baik mengenai bandar sendiri dan walau siapa pun anda, jangan sesekali memburuk-burukkan bandar anda sendiri.

“Jika ada cadangan… sila kemukakan kepada saya atau datuk bandar yang lain atau terus kepada kerajaan, jangan hanya cakap lepas sahaja,” katanya.

Seperti biasa Ahli Parlimen DAP atau mana-mana pemimpin Pembangkang akan cuba untuk menjadi hero biarpun terpaksa memburukkan tempat dan kawasan sendiri demi untuk survival politik mereka yang kini sudah tidak lagi relevan di mata masyarakat.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...