03 Jun 2012

NAJIB SINDIR SIAPA? " POLITIK RIMBA , GANAS SEBAGAI KUDRAT DAN KEBENARAN"

NAJIB LUDAH KAT MUKA SENDIRI


Ucapan Najib pada Hari Keputeraan DYMM Agung memperlihatkan kebodohan NAJIB apabila berucap bahawa menekankan kerajaan ini adalah kerajaan yang mendapat mandat majoriti rakyat, selain barisan kepemimpinan yang dipilih secara demokratik.

Tetapi apa yang NAJIB buat bila Negeri Perak dirampas dengan begitu rakus menyebabkan suara majoriti rakyat, mampu digugat oleh BN sendiri ! RAmpasan kuasa yang berlaku di Negeri Perak bukan sahaja membelakangkan SUARA DEMOKRASI yang sudah dipilih oleh SUARA MAJORITI RAKYAT tetapi telah memahatkan titik noktah hitam dalam sejarah Malaysia.

Walaupun majoriti rakyat telah memilih tapi oleh kerana beberapa ADUN yang mudah di sogok dan di jual beli telah mengakibatkan KERAJAAN pemerintahan boleh berpindah dari satu tangan ke tangan yang lain dengan cara yang tidak demokrasi.


TAPI NAJIB dan UMNO menghalalkan CARA begini ... Apakah NAJIB dan UMNO tidak malu kepada rakyat ???

Apakah UMNO menghalalkan cara-cara politik yang luarbiasa dari kehendak demokrasi dan suara rakyat ???

Ucapan Najib lagi , “Makanya kita tidak boleh dengan berwenang-wenang membiarkan asas terpenting demokrasi, iaitu keunggulan suara majoriti dimusnahkan oleh mereka yang mahu menegakkan kaedah rimba tidak bertempat dengan menganggap siapa paling lantang, siapa paling licik dan siapa paling ganas sebagai kudrat dan kebenaran. Cara gaya dan pegangan seperti ini wajib ditolak sekeras-kerasnya,” katanya.

Apakah ucapan NAJIB itu menyelar ANWAR, Pakatan Rakyat atau DIRI SENDIRI ??? LU FIKIRLA SENDIRI .....

Sumber : Jomubah.com

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...