20 September 2014

PANAS! AKHIRNYA MP LANGKAWI TERPAKSA MOHON MAAF KEPADA KETURUNAN JAWA SELURUH DUNIA!!



"Ingat jawa hebat sangat ka...kalau hebat mengapa datang merempat kat sini. Balik jawa laa."

"Saya akan pertahankan kenyataan saya, saya, meluat nak muntah lihat jawa di msia"

"Ini tanah melayu bukan tanah jawa"

Mohon respon dan komen dari Naib Presiden UMNO Terkanan merangkap Menteri Dalam Negeri dan juga Ahli Parlimen Bagan Datoh, YB Dato' Seri Ahmad Zahid Hamidi mengenai kata-kata amat biadap yang boleh ditakrifkan sebagai kesalahan di bawah Akta Hasutan 1948 ini?????

Mula-mula hina Jawa datang merempat dan mau diperhambat .. Lepas itu akan mempertahankan kenyataan biadapnya itu sampai tengok muka orang jawa sampai nak muntah sebab terlampau meluat dengan orang-orang jawa.

Inilah kualiti yang ada pada tubuh badan seorang ahli parlimen dari Langkawi ini .. Bukan kali pertama berkata sombong, angkuh dan bongkak .. Ianya sudah semacam sebati dengan dirinya.

Mau tunggu apa respon dari pemimpin-pemimpin UMNO yang berketurunan Jawa mengenai kenyataan kurang ajar amat paling ini.

Negara kita tidak perlukan pemimpin seperti Ahli Parlimen Langkawi merangkap Ketua UMNO Bahagian Langkawi ini yang juga Pengerusi KTMB .. biadap, kurang ajar, berlagak sombong, angkuh dan besar kepala.

Pemimpin macam inilah yang sepatutnya diperhambat keluar dari jawatan-jawatan yang sedang disandangnya kini. ~OK

6 ulasan:

Awanama berkata...

Senang jer mintak maaf...mentang2 la adakrg backing kt belakang dua...ppooodahhhhh. ..

Awanama berkata...

Sebenarnya MP Lkawi ni dah kena sound dgn si Zahid Komidi from Jawa, takut kena tidor dilokap atas akta hasutan beb......

Awanama berkata...

Dia ni mulut dia mmg longkang sikit..byk kali dah dia dok fitnah org. Org otak bingai camni pun boleh jd org kuat ktm..alahai malaysia..

Awanama berkata...

Ayat yang dikeluarkannya itu jelas bukan bukan ditujukan kepada orang yang sedang bertengkar dengannya tetapi lebih kepada semua keturunan jawa di malaysia. Cuba baca betul2 ayat yang ditulisnya.....

Orang seperti ini tidak layak tinggal di Malaysia yang berbilang kaum dan bangsa.

cili giling berkata...

lancau la nawawi...

Awanama berkata...

hidup melayu!!!!! hidup parameswara!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...