08 Ogos 2014

HANGAT! PERSERTA SUKAN BOGEL...PENGANJURNYA DARI SUNGAI PETANI, KEDAH RUPANYA !!!

Guru wanita antara peserta sukan bogel

Balik Pulau: Polis menahan seorang wanita berusia 34 tahun yang juga peserta Pesta Sukan Bogel Pulau Pinang 2014 bagi membantu siasatan.

Wanita terbabit yang dikenali sebagai Ellen dan bekerja sebagai guru muzik ditahan kira-kira jam 10 malam tadi di kawasan Bayan Baru.

Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan Lai Fah Hin berkata, wanita terbabit dibebaskan dengan jaminan polis selepas diambil keterangan.

Menurutnya, polis juga sudah mengenal pasti penganjur dari Malaysia iaitu Chew Tok Hwa, 57, yang berasal dari Sungai Petani, Kedah.



SUSPEK buruan polis.

"Hasil siasatan mendapati wanita itu adalah bekas guru yang mengajar Bahasa Inggeris di sebuah sekolah swasta di negeri ini.


"Kita sedang menjejaki wanita terbabit dan seorang lagi lelaki iaitu penganjur dari Singapura, Albert Yam," katanya pada sidang media di pejabatnya, sebentar tadi. ~ myMetro

PROJEK PEDAJAI YANG KANTOI?........

Bekas Ketua Wanita Gerakan Kedah Antara Peserta Kelab Sukan Bogel - BN Kantoi Kaw2!!

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH



Kelakar nak mampos puak2 neh. Kemain lagi korang ek. Tetiba je cop Penang pusat sukan bogel la apa la. Akhbar pun kemain lagi provokasi sebab DAP tadbir Penang. Geng2 BN pun kemain lagi kaitkan ia dengan DAP. Kononnya pemerintahan DAP menghalalkan sukan bogel la apa la. Tetiba je kan?

Bukan nak direct p tibai kelab gila tue. Ini p tibai DAP. Lari tajuk kot. DAP dah serah isu pada PDRM. Biarlah PDRM siasat. Yang korang merepek tuduh DAP tue pasal apa pula setannnnnnn.

Alih2 sekarang dah kantoi. Bukan sahaja takde kaitan dengan DAP bahkan terkantoi kat muka sendiri. Setempek kena kaw.

Ada BEBERAPA POINT penting kat sini.

Pertama. Bekas ketua wanita GERAKAN Kedah antara yang terlihat dalam klip video tersebut. Jawatan terkini dia tatau apa. Tapi GERAKAN punya orang.

Kedua. Chalet yang terlihat dalam paparan klip video tersebut (yang digunakan oleh peserta) ialah chalet yang diwartakan untuk kegunaan kakitangan awam semata2. Diwartakan oleh kerajaan pusat. Yang neh kena selidik lagi. Tapi yang confirm ianya memang untuk penjawat awam semata2. Maksudnya lue penjawat awam? Lue boleh guna chalet tersebut.



Ketiga. Menurut MYWATCH, renjer telah memberikan keizinan kepada para peserta untuk melakukan aktiviti tersebut. Tue dia.

Orang lain yang bagi izin. Orang lain yang kena maki. Actually. Ia bukan apa sangat pun. Isu kecoh. Meletup. P la bagi PDRM siasat. Yang sibuk dok tokok tambah dalil buat apa. Sibuk dok heret DAP la apa la. Isu2 yang tak berkaitan. Sekarang lue yang kantoi. Takde kaitan dengan DAP tapi ada kaitan dengan kerajaan yang lue sokong. Kan. Lainkali relax sudahla. Bukan orang nak heran sangat dia ex GERAKAN ke apa. Tapi sebab nak tampar mulut korang la. Merepek sangat ulas isu sampai lari topic. Kan dah mendapat. AMEK KAW.

HA HA HA

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...