19 April 2014

PANAS! MENTERI DAN PENDUDUK LANGKAWI PUN MELUAT PERANGAI AHLI PARLIMEN LANGKAWI !!

Sumbangan Karpal Singh kepada negara adalah banyak , walaupun beliau dilabel bermacam-macam gelaran oleh pihak parti lawan.....Nampak sangat ahli parlimen Langkawi begitu buta sejarah...hanya mengeluarkan kenyataan membabi buta.....sekarang apa cerita....beliau memang memalukan penduduk Langkawi yang memilih beliau sebagai ahli parlimen....tambahan setelah beliau dilantik Pengerusi KTM....bodek beliau nampak kebudak-budakan dan melampau......

HINA MAYAT MENDIANG YB KARPAL SINGH .... AHMAD SHABERY CHEEK PUN MELUAT DENGAN PERANGAI AHLI PARLIMEN LANGKAWI YANG TERLALU BIADAP.


Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata pengamal media sosial perlu berhenti menyebarkan gambar yang di muat naik oleh Ahli Parlimen Langkawi merangkap Pengerusi Lembaga Pengarah KTMB Dato Ir Nawawi Ahmad kerana beliau bertindak melampau dan tidak bertamadun.
Menyatakan kesedihan dan kekecewaan terhadap perkembangan budaya yang tidak diingini ini, beliau berkata tindakan ini adalah tidak beretika.

"Saya sedih apabila saya melihat gambar-gambar mayat disebarkan di media sosial . Ia adalah tidak beretika dan tidak bertamadun untuk memaparkan ini untuk dilihat ," katanya kepada pemberita selepas melawat Ahli Dewan Undangan Paloh Datuk Norzula Mat Diah Kelantan yang di bawah rawatan di Hospital Raja Permaisuri Bainun di Ipoh , Bernama melaporkan .

Ahmad Shabery berkata rakyat perlu memahami perasaan keluarga simati kerana kemalangan boleh berlaku kepada sesiapa sahaja , walaupun diri mereka sendiri.

"Saya melihat bahawa pengamal media sosial telah melampaui batas. Mereka perlu mematuhi etika ( kewartawanan ) supaya tabiat yang baik itu akan membantu untuk memupuk budaya yang baik dalam masyarakat," beliau dipetik berkata oleh Bernama.

Ahmad Shabery berkata undang-undang akan memantau perbuatan melampau, tetapi undang-undang juga mempunyai batasan.

" Kita seolah-olah terlalu lapar untuk kebebasan, tetapi kita tidak tahu bagaimana untuk menghargai kebebasan itu.

"Kita menyalahgunakan kebebasan yang kita ada , dan dalam berbuat demikian, kita menunjukkan bahawa kita adalah tidak bertamadun. Ini tidak direstui dalam Islam dan agama-agama lain , "katanya.


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah DOUBLE STANDARD WAHAI IBARHAIM ALKATKI... YANG MULUTNYA LEBIH BUSUK DARI BUNTUT.

SYED SAIFULLAH SEGERA POLIS dan pihak kementerian Multi media membuat pertuduhan dan merempas peranti komputernya......

Ingineer BAHLOL dan TAKBERHATI PERUT POLIS dan Pihak kementerian multi media cuit pun tidak.......

Ini Ir yang otaknya lebih sampah dari otak udang.....
Memalukan keluarga dengan metality UNISLAMIC dan TAK BERIMAN.....


Tanpa Nama berkata...

Ir kedai kopi, orang langkawi pun meluat dgn perangai kebudak2an beliau,dah dpt jadi mp berlagak bagai nk ghak, waktu Kedah kalah pru 12 n dia xleh nk jadi exco teriak mcm budak2, ngan Bini dia pun teriak sekali, porahhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...