01 April 2014

PANAS! HATI-HATI BADAN AMAL GUNAKAN MASJID TIPU ORANG KAMPUNG!!!


Saya dapat inbox dari seseorang, tolong sebarkan !

Salam boss, Bagi Alert dekat orang2 kampung.
Berkenaan, badan amal SM AMIN.
Benda ni aku dapat cerita dari mak aku, harini.
sebab orang yg terkena tu pak menakan, JUMLAH semua RM3+++.++
dalam 1 hari jer. perkara ni dlm 2bulan lepas, harini baru ku taw sbb nampak ubat ni dekat rumah.

Cara Depa nak pekena org kampung memang sangat dasyat, P masjid jumpa tok iman, siak pa bagai cerita serba skit nak buat amal untuk mencari dana kononnya utk tahfiz. Kebiasaan orang kampung akan percaya kalau perkara2 macam ni dibuat lebih2 lagi diumum dekat masjid. So orang kampung senang percaya dan ramai sangat yg buat rawatan dekat depa. Total anggaran org kampung kena tipu Dlm Rm6000 ke RM8000. Depa ni 2org aja LAKI BINI.

yg aku tau 3 benda ni yg depa buat.
1) bekam depa cas 1bekas RM15. (2 org tok aku yg buat katanya sakit sangat masa dia buat bekam beza dengan org lain buat, total RM800) Gila punya Kapak.
2) Ubat2 yg depa jual semua harga tak masuk akal gila kapak.
3) Ubat Matikan Sel Kansel. (1botol dlm 10-15ml RM100 dilakukan SECARA SUNTIKAN).

Berkenaan nmbr 3 ni yg mmg tak boleh terima sebab depa ni tak dak tauliyah senang jer buat suntikan ubat kedalam badan orang yg sudah mengalami penyakit kansel yg kronik jugalah. katanya ia dapat sembuhkan penyakit kansel dan mematikan sel kansel dalam 10botol. Pic ubat dlm botol ni xder sbb botol pakai buang.
Disebabkan depa buat pengumuman di masjid so org kampung mmg percaya.

Ubat banyak yg pak menakan aku beli tapi hanya kurma tu ja yg ada dekat rumah aku. itu aja yang ku boleh snap pic. Yg aku tau kandunggan kurma hanya ada Madu, Kurma dan Kismis yg dikisar sbb cuba try rasa.


SUMBER

  • 26 orang menyukainya.
  • Kepala Hotak Anda mcm penah terkne jer... die pnah buat kat care4 wangsa maju dulu..... die buat bkn maen saket.... sebotl die charge 20 xslap.... aku kne dkt 200.... xde perubahan pown lpas buat... mse buat die sembang mcm2 yg die terer la ape laaa... ade buat buku bekam...
    Suka · Balas · 2 · 36 min
  • Vvip Pillow APiez Celakalah keatas umat islam yang menjual agamanya..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...