30 Januari 2013

PANAS ! ADUN, AHLI PARLIMEN BN BOIKOT MAJLIS DYMM SPP YDP AGONG...SEMUA JENIS PELAQ...!!!

Semalam berlangsung majlis Perasmian Kampus Kuin dan Istiadat Konvokesyen Khas, Kolej Universiti Insaniah (Kuin) yang terletak di Kuala Ketil daerah Baling. 

Dan dirasmikan oleh Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah Ibni Almarhum Sultan Badlishah  juga pelantikan dengan perkenan Tuanku melantik Dato Dr Afifuddin mantan Menteri Kewangan sebagai Pro Canselor KUIN. Seorang yang layak walaupun bekas pemimpin Umno. Beliau ialah bekas Ahli Parlimen Padang Terap. Semoga Allah memberi petunjuk kepada kita semua.

Dewan yang berkapisiti 5,000 orang itu kini megah di laluan pintu masuk kampus yang berkeluasan 830 ekar yang mampu menempatkan 7,000 pelajar.

Tuanku  Sultan kelihatan sangat teruja dengan perkembangan luar biasa kampus ini. Dengan kos RM 330 juta dan tanah seluas 830 ekar adalah mercu tanda pembangunan ilmu di Kedah.

Pembinaan kampus ini tanpa bantuan dari Kerajaan Persekutuan dan sering jadi bahan ejekan  oleh pemimpin Umno yang juga parti pembangkang di Kedah.

Lebih malang sekali dalam sejarah Adun-Adun,Ahli Parlimen BN dan Bebas tidak hadir walaupun dijemput dalam majlis yang melibatkan DYMM SPB YDP Agong, KCS semua hadir pada majlis tersebut, kalau kena kepada PR tentu isu ini dimainkan oleh media utama 7 hari 7 malam....Adakah perbuatan mereka ini  derhaka kepada  Raja..rakyat Kedah fikirlah sendiri tahap pemikiran mereka.....







HANGPA TAKDAK TELOK...?

Kedahkini

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hampa org dikedah usah dok layan lagi le yahudi A/L kominis ni.Dah 57 tahun depa nok naya rakyat.Ada peluang hampa org tangkap puak ni masuk dalam guni campak kelaut.Itu yang paling baik untuk ouak ni.

Tanpa Nama berkata...

Mereka ini utamakan diri sendiri..Mereka lebih malang sebenarnya kerana menghina diri sendiri..Tumbangkan UMNO BN. Islam terbela.

Tanpa Nama berkata...

PEMBANGKANG IAITU UMNO CEMBURU ATAS KEJAYAAN PR....

ZAMAN BN MEMERINTAH.. DETKHALID JONGANG TU ASYIK MENTEKEDARAH DUIT SAJA UTK POKET SENDIRI...

FCUK U DETKHALID...

MB KEDAH?

DETKHALID.. Buang saja dlm longkang

MUKHRIS.. Tiada sokongan akar umbi tp bg duit.. jual maruah Umno

BASHAH.. the best so far !!!

The Seven Thing berkata...

bagi je la kt anak madey tuh....kita tgk berapa byk batang balak dia tanam balik

Tanpa Nama berkata...

batang balak ka atau batang peliaq yg ditanam

Tanpa Nama berkata...

Inilah hakikatnya apabila MP dan ADUN PR yang buat TV-TV RADIO, AKHBAR (UM,BH,ST,STAR dll) tujuhari dan malam tak akan berhenti menylak, mencetak dan membebil sepeti orang kena sawan kutuk oran PR.

Kalau puak Umno dan BN buat semua jadi bisu dan pekak.
YA ALLAH KAU BISU,PEKAK DAN BUTALAH PUAK PUAK INI SEBENARNYA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...