11 Januari 2014

PANAS ! MACAI BN SAHKAN RAMAI MENTERI-MENTERI NAJIB SETARAF " CAP AYAM ".....


Hangpa baca dibawah betapa teruknya standard  menteri dan timbalan  menteri najib yang memalukan macai-macai dan penyokong BN.....hanya sekadar membodek najib dan rosmah....alamat bungkuslah ekonomi Malaysia selepas ini.....ini disahkan lagi oleh macai-macai umno tahap dewa.......



HASAN MALEK TAK JADI LETAK JAWATAN... TAPI SEBENARNYA RAMAI MENTERI DAN TIMBALAN MENTERI YANG PERLU BERAMBUS!!!

Posted by CUCU TOK WAN at 10:30 PM Friday, January 10, 2014




Menteri KPDNKK atau lebih dikenali sebagai MENTERI AYAM, telah menafikan yang dia akan meletak jawatan sebagai Menteri sebagaimana yang diuar-uarkan. Sebaliknya berita yang tersiar secara meluas semenjak semalam, dikatakan sebagai berita palsu sepertimana palsunya juga janji KPDNKK untuk menguatkuasakan undang-undang mengekang kenaikan harga yang dilakukan oleh pemborong.

Tak kisahlah... turun ke, letak jawatan ke atau dipecat sekalipun, ia tidak akan mengubah apa-apa!

Najib Abdul Razak sedang menghadapi hari-hari malangnya. Taktik mengambil musuh untuk bekerja bersama-sama, ternyata telah memakan diri. Najib tidak mungkin melakukannya atas kapasiti individu tetapi sudah pasti TERPAKSA MELAKUKANNYA kerana banyak faktor termasuklah LOBI dan JANJI daripada kumpulan yang menjadi tembok negeri China di sekelilingnya.

Walaupun pada awal pengangkatannya sebagai Perdana Menteri, Najib Abdul Razak menjanjikan TRANSFORMASI tetapi transformasi yang dijanjikan, MASTURBASI pula yang jadi!!!


Semuanya kerana orang-orang yang dipilih untuk menganggotai pasukannya terdiri daripada golongan KAKI MELANCAP TEPI LONGKANG yang hanya pandai bercakap tetapi tidak pandai bekerja. Dan ini boleh diperhatikan bagaimana pada PRU13 lalu, yang kelihatan bekerja keras adalah NAJIB ABDUL RAZAK sendiri sehinggakan dia terpaksa menjaja bibir merah jambunya dan mukanya kepada rakyat melalui program TURUN PADANG.

Rakyat sedang marahkan Najib Abdul Razak kerana terlalu mempertahankan KAKI-KAKI LANCAP yang ada dalam kabinetnya selain para penasihatnya yang menjadi musibat menyebat duit rakyat berbilion ringgit kerana status mereka sebagai konsultan. Biarpun Najib dipuji kerana mereformasikan ekonomi negara, tetapi pada masa yang sama, reformasi ekonomi itu turut mengundang masalah kepada rakyat, terutama sekali kenaikan harga barang dan servis.

Mungkin agak keterlaluan tetapi Najib Abdul Razak perlu merombak keseluruhan anggota kabinetnya bagi mendapatkan semula kepercayaan rakyat. Apatah lagi kebanyakan anggota kabinet sekadar bersifat MENEMPEL bahkan ada sesetengahnya yang turut menjahanamkan UMNO dan Barisan Nasional dari dalam sepertimana yang ditunjukkan oleh Khairy Jamaluddin menerusi sifat liberalnya serta Waythamoorthy yang terlebih HINDRAF berbanding Parti BJP yang meruntuhkan Masjid Babri di India!!!

Selepas masalah yang ditimbulkan hasil daripada pentadbiran lembik Abdullah Badawi, seharusnya Najib Abdul Razak yang mengambilalih jawatan Perdana Menteri memecat dan menyingkirkan kesemua parasit dan virus yang menjahanamkan pentadbiran Abdullah, bukannya mengekalkan mereka.

Anggota kabinet dan pasukan Najib seharusnya tidak sahaja LEBIH BAIK dairpada anggota kabinet dan pasukan Abdullah Badawi, bahkan PERLU DILIHAT LEBIH BAIK... bukannya MANDOM, LEMBIK, TEMBE dan HANYA PANDAI BERCAKAP seperti yang dibuktikan oleh ahli-ahli pasukan Abdullah yang sekarang ini ada dalam pasukan Najib!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...