17 Disember 2013

HOT ! PROTON LANCAR MODEL KERETA KECIL GLOBAL " Proton P2-30A " JANGAN JADI MACAM TIARA & SAVY SUDAHLAH..!!!

grafik....kerangka macam savy....

Tentu ramai di antara kita yang ketika ini tidak sabar-sabar menantikan tarikh pelancaran rasmi model kompak serba baharu Proton Global Small Car (GSC), atau dikenali juga dengan nama Proton P2-30A, yang bakal dilancarkan mulai awal tahun depan.

Sebelum ini sudah terdapat gambar-gambar ‘spyshot’ model kompak berkenaan yang berjaya dirakamkan di Eropah dan juga di Malaysia, namun model ujian berkenaan sarat dengan penyamaran yang menyukarkan kita semua untuk meneka reka bentuknya yang sebenar.

Bagi merungkaikan misteri terbaru Proton itu, artis Theophilus Chin secara sukarela telah melukis ilustrasi Proton GSC berdasarkan sekeping gambar ‘spyshot’ yang berjaya dirakamkan dengan jelas oleh pembaca blog Paultan.org di PLUS Ulu Bernam baru-baru ini.

Jika benar Proton GSC bakal tampil seperti mana yang dibayangkan melalui ilustrasi yang dihasilkan oleh Theo itu, adakah anda bersetuju bahawa model ini bakal ‘meletup’ di pasaran dan memintas jualan Perodua Myvi? Hanya masa akan menentukannya.

Proton-P2-30A-Global-Small-Car

Pandangan paling jelas bagi Proton P2- 30A  Kereta Kecil Global

Ini adalah spyshot yang paling jelas yang akan datang Proton P2- 30A Kereta Kecil global , terima kasih kepada pembaca Hakim Hashim. Hatchback akan datang Proton ini telah dilihat di kawasan rehat Ulu Bernam.

Beberapa ciri Proton hatchback baru yang kami perasan dari spyshot ini:

Ia seolah-olah mempunyai headlamps agak besar, tetapi yang boleh menjadi perkara yang baik kerana jika dilaksanakan dengan baik , ia boleh memberi pinjaman hatchback kecil reka bentuk yang lebih rancak dan rempah ia . Untuk sasaran pasaran , kereta itu untuk golongan muda.

Gril atas mempunyai dua selat mendatar, dengan lencana Proton di tengah-tengah. Ini seolah-olah berlepas dari jeriji Proton sayap ' , yang biasanya mempunyai bar tunggal berjalan merentasi jeriji .

Kereta ini mempunyai jeriji yang lebih rendah besar itulah trapezoid . Jeriji adalah lebih luas di bahagian bawah tetapi keluk bawah ke dalam seperti Proton EMAS Konsep bukannya mempunyai kelebihan tajam seperti jeriji yang lebih rendah pada Lotus CityCar Konsep . Ia juga mempunyai pelbagai selat mendatar, dengan nombor plat yang dipasang pada jeriji .

Pemegang pintu adalah jenis merebut dan bukannya jenis lif.

Cermin tepi mempunyai petunjuk isyarat dan buat kali pertama bagi Proton mereka telah dipasang di pintu bukan pada tiang A .

Sandaran kepala belakang seolah-olah cukup dekat dengan cermin belakang , yang mungkin bermakna tidak ada bilik bagasi banyak di dalam kereta ini . Masih belum dapat dilihat .

Hud enjin mempunyai beberapa menyamar dirakam di atasnya tetapi ia kelihatan seperti ia mempunyai dua baris berjalan di tengah-tengah, mirip dengan Preve .

Kami menjangkakan P2- 30A  Kereta Kecil  Global yang akan dilancarkan pada separuh pertama 2014 . Apa-apa lagi anda boleh perasan? Anda boleh klik pada spyshot untuk melihat versi yang lebih besar .  


p2-30a-night-2


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Lain macam je bahasanya. Terjemahan langsung dari pakcik google kot?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...