25 April 2013

TERHOT ! DEMOKRASI ALA PENJAJAH... BN SAMA DENGAN TAIK KUCIN !!!!


Bekas Laksamana dihalang bersolat oleh BN... inilah perangai Setan Dikenali!!!



Laksamana Pertama (B) Datuk Abdul Imran Abd Hamid, yang bertanding di Parlimen Lumut atas tiket PKR kini tidak lagi dibenarkan masuk ke pengkalan laut Lumut selepas 37 tahun menghuni pengkalan berkenaan.

Bekas ketua staf logistik markas Armada Tentera Laut itu semalam berhajat untuk menunaikan solat di masjid yang terletak dalam pengkalan berkenaan, namun tidak dibenarkan masuk.


Ekoran itu, beliau terpaksa mengubah haluan dan makan tengahari di satu restoran yang terletak kira-kira 1 km dari pintu utama pengkalan laut tersebut.

Beliau mengambil kesempatan untuk bertegur sapa dengan pengunjung restoran berkenaan, yang rata-ratanya terdiri dari pegawai tentera laut manakala pasukannya pula mengedarkan risalah kempen.

“Saya boleh masuk jika saya tukar (baju), tetapi (identiti saya akan diketahui) kerana (mereka kenal) wajah saya... Jika saya masuk, saya akan diekori. Itu semua sebab saya menyertai satu parti politik yang menentang BN, itu saja,” katanya.

“(Tetapi) saya ada pengaruh dan pengalaman. Saya sering menjaga pegawai (tentera laut). Saya harap boleh guna pengaruh saya. Kira-kira 50 hingga 60 peratus (pegawai menyokong saya),” katanya.

SIAPA TUN MAHATHIR PENCEN PM TAPI DILAYAN MACAM PRESIDEN.....


Bukti Langgar Akta Pilihanraya:-

1. Menyalahguna jentera kerajaan - helikopter kerajaan.
2. Berpolitik dalam pangkalan tentera.

Kesan dari siri kempen terbabit:-

1. Membudayakan Politik Perkauman.
2. Memperkudakan 'Kredibiliti Anggota tentera Malaysia.
3. Memperlihatkan BN boleh buat apa saja untuk tawan pengundi.


Pelik bin ajaib.. Mahathir yang dah bersara kini bertungkus lumus berkempen bagi memastikan Kemenangan BN dalam pru ni.

Mengapakah Mahathir terlalu KETAKUTAN jika BN kalah? Apakah misteri yang bakal terbongkar jika BN kalah?

Tolak BN.. pastikan Mahathir di hukum akibat salah laku dan perompahan ratus bilion wang kita yang hilang!!!!


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TAKBIR. JANGAN PATAH SEMANGAT TN HJ IMRAN. KAMI PESARA ATM BERSAMA KAMU. KITA KALAHKAN KEZALIMAN. BUAT KAWAN KAWAN YANG MASIH BERKHIDMAT, INGATKAN KEHIDUPAN DI AKHIRAT. JANGAN KITA TERMSUK DAN BERSAMA DENGAN GOLONGAN SYAITAN YANG DIKENALI SERTA KUNCU KUNCUNYA.HIDUP NI TERLALU SINGKAT.MASA MASUK ATM DULU AKU MUDA.DALAM TAK SEDAR DAH TUA DAN DAH PENCEN.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...