16 Februari 2013

BN JOHOR GOYANG...MAKLUMAT DALAMAN TERBONGKAR !!!


Di Taklimat rumah MB Gani pd 9/2 beberapa hari sebelum Najib turun semalam. Kegusaran amat jelas diraut mukanya bila lapuran 6 kawasan Parliment dikategorikan kawasan HITAM.
1-KULAI
2-KLUANG
3-BAKRI
4-GELANG PATAH
5-SEGAMAT
6-PULAI

Kawasan2 lain yg PR ada kelebihan Pasir Gudang,Tebrau,Batu Pahat,Muar,Labis.

PS- coretan white board merungkaikan segala2nya.. —


Maklumat bocor  dari dalaman atau ahli parti sendiri.....

SUMBER


BERITA-BERITA BN JOHOR MAKIN MENGELUPUR....Kubu Totok UMNO dah Goyang....
Ni umno masuk PAS... bukan Pas berlakun masuk PAS yg selalu umno buat tu taw!!! kah kah kah!!! puiii

KUBU UMNO PECAH LAGI!

Malam tadi 2 Cawangan baru PAS dapat ditubuhkan iaitu PAS Cawangan Kg Pt Gantung dan Bt 22 Jalan Muar. Hampir 50 orang menyertai PAS termasuk bekas2 pemimpin dan penyokong kuat Umno.

Meskipun UMNO cuba manipulasi isu Kalimah Allah dengan buat Solat Hajat selepas jumaat di seluruh Masjid di negeri Johor dan menakutkan orang melayu dengan DAP; ia tidak menghalang lebih ramai ahli Umno menyertai PAS.

Pt Gantung dan Bt 22 terletak dalam Parlimen Pt Sulong.

Pemimpin BN khususnya Umno elit. Jarang turun padang. Mereka tidak bersama dengan denyut nadi rakyat. Isu kos sara hidup, pengambilan tanah Pengerang, kehilangan tanah melayu di Iskandar Malaysia, projek pelupusan sampah, perumahan Gen 2&3 peneroka adalah antara deretan isu yang gagal ditangani kerajaan BN Johor.

InshaAllah, lebih ramai pemimpin dan ahli Umno akan bersama Pakatan Rakyat. UMNO bakal berkubur di Johor!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Allahuakbar!!! Ingat, sdra akan berdepan dugaan lebih besar bila berjuang bersama PAS. Jangan pusingkan tumit-tumit sdra, dan majulah kehadapan bersama pimpinan PAS!!!

Tanpa Nama berkata...

Sudah 2 kali Jummat Masjid Larkin tidak buat solat sunat hajat isu kalimah Allah. Imam-imam kat sini pun tahu ini no point. Tiada matlamat jelas sampai nak buat solat sunat hajat selepas solat jumaat. Sambutan dari orang ramai amat mendukacitakan. Apabila 4 minggu yang lepas salah seorang daripada imam di sini mengumumkan tujuan solat hajat selepas solat jumaat, ramai hadirin muslim angkat kaki. Sebab, Johor Bahru tidak layan isu propaganda murahan UMNO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...