19 Mei 2009

KELUAG UMNO MASOK PKR

KELUAK JANGAN TAK KELUAK
1,000 AHLI UMNO KANGAR KELUAR PARTI - mkini

Tindakan ahli-ahli Umno yang didakwa melompat parti untuk menyertai PKR secara terbuka di Perlis, khususnya di Kangar, menimbulkan tandatanya apakah ianya tanda membantah pelantikan Menteri Besar, Md Isa Sabu sebagai pengerusi Umno negeri yang baru.Dr Md Isa yang juga ADUN Bintong, merupakan ketua Umno bahagian Kangar.

Malaysiakini difahamkan seorang bekas pemimpin Umno bahagian Kangar telah mengisytiharkan keluar parti itu bersama-sama kira-kira 1,000 ahli parti itu untuk menyertai PKR, bulan lalu.Ketika dihubungi Malaysiakini, seorang pemimpin Umno bahagian tersebut yang tidak mahunya disebut, mengesahkan perkara itu berlaku tetapi berkata, tidak tahu apa puncanya.

kah kah kah…. PATUT LAH BORANG KEAHLIAN PKR HABIS….kah kah kah..kah kah kah…..MAT PERLIAH DAH GASAK… BERDUYUN DUYUN MASYUUUUK PKR….kah kah kah…woit… HANG TAK TAHU SEBAB NYA ?.... kah kah kah..kah kah kah… BIAR BETUL… TAK KAN HANG TAK TAHU…PIKIAK SIKIT..kah kah kah…woit… DEPA NAK KERAJAAN BARU… kah kah kah…kah kah kah… DEPA NAK TINGIAL KAPAIL YANG DAH TENGGELAM…. kah kah kah…woit… MINTIAK SEBATANG CICAR DAVIDOFF DARI MUNKEE SHAHIDAN…. HEMBUIH ASAP PADA MUNKEE NI…kah kah ka

1 ulasan:

faida berkata...

Tapi betul ke nawaitu depa masuk PKR? Karang saja-saja je depa penaya PKR lagi macam yang berlaku kat Perak tu isk siapa yang letih nanti? PKRRRR jugak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...