13 April 2009

Zahid Hamidi “kepala” taktik jahat BN untuk menang semua kerusi dalam pilihanraya akan datang?

by aminiskandar on April 13, 2009

Menteri Pertahanan yang baru, Ahmad Zahid Hamidi mengumumkan baru-baru ini bahawasanya tentera Wataniah akan ditempatkan di kesemua kawasan parlimen di Malaysia.

Hujah bodoh darinya ialah Tentera Wataniah ini akan membantu anggota tentera untuk menjaga keamanan negara. Hujah bodoh ini hanya boleh diterima pakai oleh orang-orang yang bodoh. Persoalannya semenjak bila pula kawasan-kawasan parlimen diseluruh negara sedang berada dalam keadaan perang sehinggakan tentera wataniah dan anggota tentera diperlukan?

Jawapannya mudah. Penempatan tentera-tentera Wataniah disemua kawasan parlimen akan menambahkan lagi jumlah undi pos. Apabila jumlah undi pos bertambah, kemungkinan BN untuk merampas semula kerusi-kerusi parlimen yang telah jatuh ketangan Pakatan Rakyat akan menjadi lebih mudah.
Rakyat harus berhati-hati dengan niat jahat Zahid Hamidi yang kini telah menjadi “budak suruhan” Najib Razak. BERSIH perlu melakukan sesuatu untuk menghalang niat jahat ini daripada diteruskan.
Di zaman pemerintahan Najib ini, apa sahaja akan dilakukan untuk memastikan kuasa dapat dirampas kembali!!! Ingat apa yang berlaku di Perak!!!
Klik
sini untuk membaca dengan lebih terperinci mengenai taktik jahat Ahmad Zahid Hamidi ini.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hoi hang la bodoh!!!!!!!!!!!!!
wataniah tu askar simpanan sukarela!!! mai mana pulak undi pos nya!!!! apa masalahnya kalau rakyat malaysia digalakkan masuk wataniah!!!
bengap!!!!!bengong..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...