07 Disember 2014

CELARU HABIS 3 PASUKAN DAFTAR GARY STEVEN ROBBAT....KATA PRO SANGAT


3 PASUKAN DAFTAR GARY STEVEN ROBBAT




Gary Steven Robbat kini terjerat dengan kemelut perebutan tiga penjuru apabila namanya telah tiga pasukan berbeza, Pahang, Johor Darul Takzim (JDT) dan Kedah ketika pintu perpindahan musim 2014 berakhir Khamis lalu. 

Akhbar Utusan Malaysia hari ini melaporkan Gary yang kini bersama skuad kebangsaan terkejut dengan berita tersebut tetapi mahu menunggu kempen Piala AFF 2014 berakhir bagi menyelesaikan masalah ini.

Gambar Gary dan seorang lagi anggota skuad Harimau Muda A, D. Saarvindran memegang jersi Pahang dan menurunkan tandatangan pada kontrak sudah mula tersebar luas semalam.

Kes itu mengulangi drama musim lalu melibatkan Amirulhadi Zainal, sebelum Jawatankuasa Status FAM mengesahkan perpindahan bekas pemain tengah Selangor itu ke JDT sah.

Dalam sidang akhbar Mesyuarat Pengurus Pasukan Perlawanan Separuh Akhir Pertama Piala Suzuki AFF Malaysia Dengan Vietnam semalam, jurulatih negara Dollah Salleh berkata para pemainnya fokus kepada perlawanan pada malam esok dengan menyifatkan kesemua anak buahnya sudah menyelesaikan masalah kontrak mereka dengan pasukan masing-masing.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...