29 Oktober 2013

TERHANGAT ! CALON BN SG.LIMAU...KAWEN LARI?

DIAM-DIAM UBI BERISI, DIAM-DIAM CALON BN SG LIMAU ADA BINI LAGI? #PRKSGLIMAU

Alahai Jamil, ku sangkakan kau berbini satu, rupanya ada dua yer????

Dah macam dialog dalam cerita P.Ramlee la pulakkan. Rasa2 hangpa dalam cerita apa yaaaa??? Pikiaq sendiri naaaa.....

Tapi inilah yang cheq nak habaq kat hangpa semua, maklumat yang diterima dari kenalan rapat calon ini memberitahu pada cheq bahawa beliau mempunyai sorang bini muda dalam diam2.

Pandai sorok yaaa. Cheq dimaklumkan bini muda calon BN ni dari segi perwatakannya memang cun melecun. Dah la muda, cun pulak....mana tak laki tengok geram ye tak.

Bini muda calon ni merupakan seorang pelajar di universiti tempatan. Malangnya dia tidak menamatkan pelajarannya hingga selesai. Disebabkan cinta pada Profesor, beliau sanggup buat apa saja.

Belajar tak habis sebab dah pandai main cinta, mereka pun buat keputusan kahwin lari. Sebabnya Dr. Sohaimi takut pada bini pertamanya, beliau buat keputusan untuk kahwin secara senyap.

Bestkan calon BN ni...ini yang aura Ust Azizan yang mereka bawa dan pukul canang sana sini. Nak tau sapa bini muda dia, meh cheq tunjuk sikit.....


Cun tak?? Hangpa semua pikiaq sendiri na. Dapat coverline kawen senyap2, confirm boleh jaga kawasan sendirikan. Nama bini cun ni bermula dari huruf N ????

Alahai....kawen kawen kawen????

3 ulasan:

Awanama berkata...

Apa bezanye kamu dgn umno jika hal peribadi org kamu jaja? Parti islam patut jaga adab, berkempen cara islam. Mereka nk sentuh peribadi calon pas biarkan tp kita jgn ikut. Kata amal politik islam tp ini kah caranya?

Awanama berkata...

Calon nk kawin berapa pun,kawin laghi ke itu dia punya hal.klau nk perjuangkn Islam buat cara Islam.Islam blh ka mengaibahkan,mnjatuhkn imej org.Aparah.

Awanama berkata...

Hadi Awang tu kawin ikut Sunnah ke.Yang dia kawin semua anak dara.Sebelum jd MB Terangganu,sorang je bini dia.Setelah jd MB berapa bini dia.Patut la Allah x izin PAS memerintah Malaysia kerana ada golongan ulamak mcm hadi awang.Aku respect teramat amat respest TUAN GURU HJ NIK AZIZ N ALMARHUM USTAZ HJ FADZIL NOOR.tengok muka hadi awang naik meluat.Dalam ceramah2 politik jgn ada unsur maki hamun,riak.Biar sesuai dengan matlamat nak memperjuangkn ISLAM dan SUNNAH.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...