28 Oktober 2013

KES ROMPAK AMBANK...INDON TU TAK BODOH...SIAPA YANG KENA KINCIN.....


Mat indon bukan bodoh, nampak dia ambil kesempatan kelemahan sistem keselamatan kita...
mungkin dia dah rancang lama nak rompak bank nie.....
biar berbaloi....sebab kerja nie hidup mati.....

Nammpak isu nie kecik je.....tapi kalau kaji balik impaknya cukup besar...
cuba hangpa p siam, atau p indon.....berani ke buat kerja nie....
nak masuk kosong...dah ketak telok......

Dia masuk Malaysia....mudah je beli ic, siap boleh kerja...nasib baik tak kerja di bank negara,
body gurd najib ke?

tapi aku rasa dia dah cau.....dengan bot pancung.....1 jam ma dah sampai indon.....?
mungkin dia dah joli sakan dekat disko dangdut.....sama inol goyang gerudi
atau sama dewi presik  bergoyang susu pak......

Baca dibawah cerita dari amenoworld .....kisah Ardi Ode Putra dengan mukabuku nya....

Adakah Ini Account Facebook Pembunuh Pegawai Bank Ambank? [UPDATED].

Muka sama beb.
Sebijik.
Rujuk bawah ;


Sama kan? Sama kan? Hah, tadi dapat info dari member facebook. Dia cakap inila account facebook pembunuh tue. Yeke beb?
Tengok muka memang sebijik.
Nama pula lebih kurang.
Kerja pula nampak macam sekuriti2 juga kalau diperhatikan gambar2 dia.

Dan kebetulan dia orang Indonesia. Budak dalam account facebook pun orang Indonesia juga.

Cakap2 Indonesia apa seme. Last update 21 October hari tue. Itulah tarikh sebelum kes rompakan berlaku. Sebelum mangkok ayun neh menghilang lepas rompak dan bunuh orang.

Chelake.

Tunjuk gambar mandi macam KACAK. Kalau betul itu la dia, memang CHELAKE.

Puuuuii.

Kalau diperhatikan dari rekod2 facebook dia, memang rata2 kawan dia seme orang2 Indonesia. Dan dia sering kemaskini laman dalam bahasa Indonesia. Yang buat aku pelik bin hairan tue macam mana orang tak boleh kesan dia ialah orang Indonesia? Sabah lain beb. Kalau ko biasa berkawan dengan orang sabah bahasa dorang lain. Kita mesti boleh beza punya antara orang2 Sabah dengan orang2 Indonesia.

Dan misteri kad pengenalan palsu semakin mengelirukan.

Rujuk sini ==> http://amenoworld.blogspot.com/2013/10/harga-kad-pengenalan-palsu-rm200-jer.html

Korang akan dapati ia bukan sekadar kad pengenalan palsu beb. Siyes. Sepalsu2 kad pengenalan itu sekalipun, takan mampu lepasi rekod untuk buat account bank beb.

Percayalah.

Ada sesuatu disebalik semua ini. Cuma aku tak dapat rungkaikan lagi apa benda disebalik isu neh.

Oke bai.

Rujukan account facebook ==> https://www.facebook.com/ardi.putrakatela

Updated ;

Beb, aku rasa ini memang dia. Cuba tengok dia update apa ;

Aku start was2 neh. Bila PDRM cakap dia hanyalah pegawal yang mengantikan rakan dia yang tidak bertugas pada hari tue..

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/10/adakah-ini-account-facebook-pembunuh.html#ixzz2iyCwaA00

3 ulasan:

Abu Putat berkata...

pulih suma sibuk jaga border siam...takut abu chin peng masuk...boder indon tadak pulih jaga...bukan takat abu cin peng..abu bakar, abu samah, abu jahal, abu lahab,suma boleh lepas...

Awanama berkata...

Aku rasa le dia nie juga merupakan gigolo yang menyara nafkah batin kepada insan vip yang kesunyian sebab tu mudah dapat kelulusan dan lepasi tapisan.Kena sisat juga skop nie abang SB.

Awanama berkata...

Kuala Kedah Dulu,Kuala Burma Sekarang.
Kepada yang berkenaan termasuk OCF,ahli parlimen,wakil rakyat,ketua bahagian dan rakyat tempatan Kuala Kedah.Apa dah jadi pada Kuala Kedah lani.Terutamanya di kg Tok Nenek aku,Kg Tok Pasai dan Kg Tepi Laut,Taman Sri Putra berapa kah jumlah org burma la ni.Korang buta ka wahai semua orang Kola.Wakil rakyat buat pa termasuk pegawai2 yang aku sebut diatas td.Jgn sampai Kola Kedah jd mcm CKRoad atau Nilai 123.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...