30 September 2010


Blogger Cucumatkilau Menawarkan Diri Sebagai Calon Exco Angkatan Muda Keadilan Dalam Pemilihan Parti Keadilan Rakyat 2010 Ini !!

KUANTAN, 29 Sept [7.22 pm] - Bekas Ketua Penerangan AMK Pahang dan Calon PKR DUN Kemayan, Bera dalam pilihanraya umum ke-12 lalu, Mohd Shukri Mohd Ramli (foto), hari ini mengesahkan bahawa beliau bersetuju untuk menawarkan diri bertanding sebagai Exco Angkatan Muda Keadilan (AMK) pusat dalam pemilihan PKR 2010 ini. Keputusan itu dibuat selepas mengambilkira pandangan akar umbi dan pucuk pimpinan PKR Pahang yang mahu supaya tenaganya dicurahkan sepenuhnya kepada parti. Shukri yang juga merupakan seorang "Blogger Panas" yang lebih dikenali sebagai Cucumatkilau berkata keputusan beliau itu adalah atas dasar perjuangan untuk memperkasakan lagi gerakan anak muda dengan agenda-agenda yang telah dirancang. "Misi utama CMK ialah untuk mewujudkan jaringan ICT yang meluas dikalangan anak muda diperingkat cabang mahu pun ranting-ranting di seluruh negara. CMK bersedia menggerakakkan kempen "Satu Cabang Satu Blog" agar ianya dapat memberi gambaran yang jelas tentang aktiviti dan perjuangan parti dari segenap sudut. Semua ini memerlukan komitmen, tenaga dan masa. Maka itulah, CMK perlu berada didalam saf kempimpinan untuk mengetuai agenda perubahan yang ingin dibawa bagi memantapkan perang siber itu", katanya. Ikuti penjelasan lanjut tentang misi dan visinya di SINI

[Pahang Daily Online menyokong penuh tawaran yang dibuat oleh beliau itu. Tambahan pula sudah lebih 10 tahun beliau berkecimpung dalam dunia siber sebagai blogger. Pengalaman dan kepakaran itulah yang akan memberi advantage untuk parti menggerakan "misi tawan Putrajaya PRU-13" dengan memperkasakan "Perang Siber" bagi menarik seberapa ramai golongan muda untuk bersama Pakatan Rakyat. Justeru itu, kepada semua perwakilan PKR di seluruh negara diharap dapat memberi kepercayaan kepada beliau untuk duduk sebaris dengan saf kepimpinan anak muda dalam meneruskan agenda perubahan buat rakyat. Kami amat berbangga atas kesanggupan beliau untuk menyumbangkan tenaga kepada parti, biar pun selama ini lebih banyak berada di belakang tabir perjuangan itu sebenarnya. Selamat mengundi!].

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...