01 Ogos 2014

KICAU POWER DARI GAZA : SEMUA NEGARA MUSLIM DIKAWAL OLEH ISRAEL KECUALI GAZA?



Jurucakap tentera Israel kepada pengacara TV 10;

Taklimat yang terkini dan amaran tegas yang diterima tentera Israel yang berada sepanjang sempadan pinggir Bandar Gaza supaya tidak tidur berseorangan dan tidak membuang air keseorangan kerana dikhuatiri akan berdepan dengan penculikan oleh pejuang Palestin..

Sejam yang lalu para pejuang Palestin dilaporkan berjaya meletupkan sebuah kereta kebal tentera penceroboh Israel dengan periuk api berskala besar 250Kg di Bukit Arrais.

Letupan tersebut menghancurkan total kereta kebal tersebut dan pertempuran berlangsung sejurus sahaja letupan berjaya dilakukan.

Sejak bermulanya perang, Briged Izzuddin Al-Qassam mengesahkan bahawa mereka berjaya membunuh sebanyak 131 orang tentera Israel yang terdiri daripada pangkat sarjan, komando dan pegawai tertinggi.

Itu tidak termasuk kematian atau kecederaan yang melibatkan kenderaan jentera yang ditembak dan diletupkan oleh pejuang.


Doktor Israel;

"Kami tidak pernah merawat tentera yang sakit sebanyak ini dalam tempoh seminggu tidak menyamai jumlah pesakit selama 3 tahun..!

Kami terpaksa menerima kepala dan anggota badan yang terputus dan hancur.."





Selepas Zionis memusnahkan satu-satunya Stesyen Janakuasa Elektrik di Gaza, Briged Al Qassam, beberapa minit lalu, melepaskan roket ke arah stesyen janakuasa Zionis di Ashkol yang membekalkan tenaga elektrik kepada sembilan kawasan penempatan Zionis.


SASARAN Zionis memang  mahu bunuh kanak-kanak #Gaza. kerana mereka k sedar alQassam hari ini adalah kanak2 yang mereka gagal bunuh 20 tahun lalu.




2 ulasan:

AlQassim berkata...

askar israel hari ini adalah benih2 syaitan dna babi pengecut 20 tahun dulu. dan akan terus menjadi dna babi yg akan dihapuskan di akhir zaman.

Unknown berkata...

Nie Sial Israel nak amek neGara ...nak emas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...