15 Januari 2014

FILEM ANAK NAJIB BERUNSUR LUCAH XXX.....ADAKAH FINAS AKAN BENARKAN TAYANGKAN DIMALAYSIA?


ADEGAN SEKSI DAN KATA-KATA LUCAH BERSEPAH DALAM FILEM TERBITAN SYARIKAT ANAK ROSMAH


Meski pun filem ini dibuat dengan belanja yang besar sekitar USD 100 juta, namun penerimaan peminat wayang tidak memihak kepada pelabur dan penerbit filem ini.


Filem keluaran Red Granite Pictures milik Riza, Wolf Of Wall Street yang dibintangi pelakon tersohor Hollywood Leonardo De Carprio mendapat kejian yang tidak disangka-sangka daripada pengkritik filem dan wartawan.

Filem yang dipenuhi dengan adegan dadah, bogel, dan kata-kata lucah itu secara amnya tidak mendapat tempat di mata peminat wayang.

Walaupun filem itu telah mula ditayangkan dibeberapa negara di dunia namun tidak di Malaysia seperti mana lazimnya.

Malaysia adalah negara pengimport wayang Hollywood yang tidak pernah ketinggalan menayangkan semua filem baru Hollywood terutama filem-filem kos tinggi membabitkan ratusan juta USD.

Menurut SarawakReport, pengusaha industri filem negara telah menyaksikan filem tersebut untuk tujuan menayangankannya di Malaysia namun segala konten yang serba haramjadah yang terdapat dalam filem tersebut membuatkan mereka bertukar fikiran kerana yakin filem itu tidak akan dilulukan FINAS.

Meskipun Riza mendakwa kos filem berkenaan adalah dari poketnya sendiri namun terdapat berita angin yang menyatakan dia mendapat tajaan dari Asia Tenggara dan Negara-Negara Timur Tengah. Tidak ketinggalan juga berita angin tentang dana dari ibunya sendiri Rosmah Mansur.



Adakah anda fikir anak Rosmah turut berada di set untuk menyaksikan penggambaran?


pengusaha panggung wayang Malaysia tak mahu ambil risiko


kata-kata kotor di'mute'kan


siapa 'bapa' yang dimaksudkan

rujukan- http://www.sarawakreport.org/2014/01/pms-family-movie-too-haram-to-show-in-malaysia/

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...