21 Ogos 2013

Gempar ! Geng 04 Akan Balas Dendam, Adakah Kongsi Gelap Ini Sudah Ketahap Mafia???

Geng 04 cari pasal terbuka.. Kasikan Omar Ong perasan handal untuk 'handle'



Ahli-ahli, keluarga dan penyokong kongsi gelap geng 04 yang terbunuh dua hari lepas telah membuat laporan polis dan ini mesti ada rancangan nak perbodohkan polis dengan saman sivil kot.

Selepas mereka keluar SMS ini diterima di mana mereka mahu turun dan berkhemah di depan pejabat PM mulai hari ini.

Ketika pengkebumian penjenayah-penjenayah yang terkorban,mereka menunjukkan diri mereka secara terbuka dan benar-benar macam nak cari pasal

Lihat gambar-gambar berikut:






Sementara itu, Banting yang mana Geng 04 tidak beroperasi kelihatan merata-rata contengan-contengan yang menunjukkan simpati penyokong-penyokong Geng 04. Dipercayai ada 18 orang penyokong Geng 04 di Banting.

ANtara-antara contengan-contengan adalah berikut:




Ia kelihatan di pekan Banting di pondok beat polis di pekan, lorong Maybank. bus stop dekat pasar, belakang bangunan galian City, bekas kilang Corum, restoren Ummi, dan dinding pagar balai IPD 

Contengan sama keliahtan juga di Taman Banting Baru di kedai SInger, kabin pejabat persatuan Penduduk, Kedai Mee jawa Saha, kedai korner Lot sebelah cuci kereta, dinding tapak projek bangunan kedai dan peti TNB.

Sebagimana yang kami kahbarkan petang semalam, ini semua petanda Geng 04 akan mengamuk dan tidak hairan polis pun akan jadi mangsa.

Menurut sumber-sumber underground, keberanian kumpulan penjenayah kongsi gelap India ini adalah sebab ada pembiaya kewangan baru kepada kumpulan dari India yang kini bertapak di Siam.

Kejadian pembunuhan sana sini berlaku kerana ada kumpulan ini dari orang-orang lebih muda dan ada kaitan dengan bekas tahanan EO yang dilepaskan mahu kuasai underworld belah-belah utara.

ELoklah kita lengkapkan dengan pistol dan senjata untuk hantar Omar Ong dan Punahsihat-Punahsihat lain yang bersungguh-sungguh mahu mansuhkan ISA, dan tiba-tiba EO pun dimansuhkan sama seperti Nazri Aziz, Shahlan, Idris Jala dan lain-lain.

Saifuddin Abdullah tu elok letak paling depan sekali....

Mat Mat liberal ni hanya tahu retorik dan tindakan serta langkah mereka sering tidak dihalusi dan fikirkan implikasi. mereka percaya sangat pada pandangan liberal hingga apa kejadian dianggap berlaku sebab kita tak liberal.

Sering kali Mat Mat Liberal ini budak-budak hingus yang tak tahu apa tapi seronok baca Fairy Tale yang syok sendiri.


Sumber berita

AWAS! GENG 04 MAHU SERANG BALAI DAN ANGGOTA POLIS



Ketua Polis Pulau Pinang, Dato' Abd Rahim Bin Hj. Hanafi turut serta dalam Ops Cantas Khas bagi membendung kegiatan jenayah di Pulau Pinang, baru-baru ini.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gangster memang elok sangat dibuat sedemikaian rupa hidup menyusahkan manusia rompak samun rogol ragut tembak biar mampus.

Tanpa Nama berkata...

Biasa la tu...... Kaum India pun mempertahankan kaum dia...... Kita orang Melayu nak buang sistem Raja Berpelembagaan, tukar perlembagaan la...... Apa lancau...... Pikirkan la...... Lu India, lu buat pasai lu sendiri mau ingat...... Ini tanah sejak dahulu lagi diberi nama Tanah Melayu...... Lu bikin hal, Melayu takkan duduk diam punya.........

Tanpa Nama berkata...

Suruh bljr keje memonteng..pastu nk hidup mewah.Inilaj jdnya..

Tanpa Nama berkata...

Polis kena aktif membuat serbuan dan shoot to kill mana2 penjenayah yg 100% dikenal pasti...tak kira dari kaum mana and ask question later! Tak perlu nak hadap ke mahkamah..menyusahkan!! Kalau tak cukup marksman...minta bantuan dari ATM. Hapuskan semua penjenayah sebelum mereka ni naik tocang!!

Tanpa Nama berkata...

memang padan dengan muka mereka pun jahanam dah bagi segala kemudahan geng jugak dia nak tubuh .. harap selepas ni lebih ramai geng 04 mampus aman satu malaysia .. geng lain 36,21.24.08,18,35, tunggula giliran tarikh mampus korang ... pdrm baru start.

Agent Splinter berkata...

wahh..special force tentera bukan polis ni pakaian je yg polis.. hebat2 belaka...terbaik...

Tanpa Nama berkata...

gabungkan polis dgn tentera untuk hapuskan geng geng samseng tk guna niii..kita mau malaysia amannn..syabas polis

Tanpa Nama berkata...

Pertama sekali pdrm kena hapuskan gejala pau terutama klang .banyak masalah sebegini sekadar nak cari duit senang .pau sana pau sini macam mana nak niaga? Macam mana ekonomi negara kita nak maju ? Semua tak nak niaga pasal ini .tembak je 5/6 group gangster ×2 ni baru dia orang takut nak buat hal macam ini.

Tanpa Nama berkata...

Setuju sekali baangg..
Saya yg berbangsa India, amat setuju dgn saudara.. don't ever give an chance to any Malaysian.. case C4 jgn lupa jugak.. jgn diam terus walaupun kenal penjenayah berkenaan...!

Tanpa Nama berkata...

Sygi laa negara kita dan juga manusia selain dari kegiatan buruk yg membawa padah.

Tanpa Nama berkata...

Mulut tu jaga sikit...semua kaum ada kongsi gelap. Jangan nak tunjuk hero sangat nak komen bukan2. Kalau berani, cakap depan media.

Tanpa Nama berkata...

3line, macam mana? Halal? All bullshit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...