11 Disember 2012

HOT ! SEBAB UTAMA TUN MARAH PAK LAH & TINGKAT 4 TERBONGKAR..?

Lawan Pak Lah kerana prestasi tak baik, kata Dr M  tapi sebenarnya sebab disekat untuk  mendapat PROJEK kerajaan......

Zaman Pak Lah segala pentadbiran dan projek-projek dikawal oleh Tingkat 4 ataupun dikawal oleh KJ  banyak peluang projek kerajaan dimanopoli oleh orang-orang Pak Lah. Itu sebab Tun menentang pak lah  kerana banyak peluang dan projek disekat dan ditapis oleh Tingkat 4 sampai Tun telah keluar dari UMNO.  Kita lihat dizaman Najib anak beliau banyak mendapat projek terutama berkaitan Petronas.  

Mantan perdana menteri Tun Dr Mahathir menafikan beliau bersikap double standard dengan membantu kempen Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, tetapi menentang perdana menteri kelima Tun Abdullah Ahmad Badawi.


"Tidak ada double standard. Jika prestasi seseorang (itu) tidak baik saya akan berkempen, melawan sesiapa sahaja," kata Mahathir ketika ditemui selepas majlis Malaysia Petroleum Club di Menara Berkembar Petronas (KLCC) di ibu negara hari ini.

"Sama ada beliau adalah calon saya atau orang lain, saya akan berkempen sekiranya seseorang itu tidak tunjuk prestasi bagus," katanya lagi yang berpendapat Abdullah tidak menunjukkan prestasi baik.

Ditanya sama ada jawapan beliau itu bermaksud beliau berpuas hati dengan prestasi Najib, Mahathir berkata: "Ya, saya berpuas hati
".

Hari ini beliau  mengangkat  Rosmah berhak menonjol semahunya

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata isteri perdana menteri Datin Seri Rosmah Mansor berhak untuk menonjol setinggi mana sekalipun.



Mantan perdana menteri itu ditanya mengenai pandangan sama ada profil Rosmah menjadi tinggi berbanding dengan isteri perdana menteri sebelum ini.

"Tidak ada format standard untuk dipenuhi sekiranya anda menjadi isteri kepada perdana menteri. Anda boleh menonjol semahunya," katanya selepas satu majlis di Malaysian Petroleum Club di ibu negara hari ini.

Dr Mahathir juga berkata Rosmah mempunyai hak untuk menepis dakwaan terhadapnya melalui buku biografi yang dijangka akan diterbitkan bulan depan.

Dalam majlis pra-pelancarannya semalam, buku setebal 164 halaman itu dipromosi sebagai penerbitan yang "bakal menjawab secara telus" isu serta dakwaan fitnah yang dikaitkan dengan isteri perdana menteri itu.

1 ulasan:

baretta berkata...

Apa barang baca buku picisan mcm tu... Bagi free pun aku tak nak!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...