29 Oktober 2012

Panas ! Menteri Umno Didakwa Terima Rasuah..Skandal Wang Umno Sabah RM40 Juta...?




Nazri Abdul Aziz menafikan menerima RM3 juta daripada 'kawan' hartawan kayu tetapi tidak pasti jika kedua mereka meminjamkan keretanya kepada anaknya.

KUALA LUMPUR: Menteri di Jabatan Perdana Menteri Nazri Abdul Aziz telah menafikan menerima apa-apa wang dari hartawan kayu Michael Chia melibatkan skandal berupa RM40 juta yang melibatkan Umno Sabah.

Beliau mengulas Malaysia Today blogger Raja Petra Kamarudin (juga dikenali sebagai RPK) yang mendakwa bahawa Nazri dan Mohamad Nedim anaknya menerima RM3 juta dan sebuah kereta sport masing-masing dari Chia.

"Oh tidak, ia tidak benar, ia tidak benar. Chia ialah rakan. Saya tidak tahu jika dia pinjamkan kereta untuk anak saya. Anda perlu bertanya kepada anak saya, "katanya kepada FMT di pejabatnya petang ini.

Walaupun dia tidak langsung mengkritik Raja Petra atas tuntutan itu, Nazri berkata bahawa dia tidak mempunyai masalah dengan perkara ini dibangkitkan.

"RPK adalah seorang yang sosial. Beliau menggabungkan banyak dengan orang, jadi dia mungkin mendapat maklumat daripada mereka. Kemudian (Petra) menulis ini, ia memberikan saya peluang untuk memberi sebelah saya cerita, "katanya.

Nazri juga menegaskan bahawa dia tidak mempunyai pengaruh ke atas Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) atau badan kehakiman, sambil menambah bahawa jika dia terpaksa, kes Chia akan telah digugurkan.

Dalam laporan Malaysia Today, Raja Petra mendakwa bahawa Chia sendiri datang ke Parlimen untuk menyerahkan RM3 juta kepada Nazri, selepas kedua didakwa diselesaikan perkara berkaitan skandal RM40 juta

Beliau juga mendakwa bahawa Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein dan Peguam Negara Abdul Gani Patail telah terlibat sama. 

Sumber : SINI

Berita berkiatan anda boleh baca dibawah 

Pembunuh,Kasanova & Gangster



Wanita Bogel Bersama Nedim Nazri. Aksi adegan Seks Anak Menteri

Malaysia sebuah negara yang mampu melakukan segalanya dan memang kita sinonim dengan slogan"MALAYSIA BOLEH". Memang slogan ini memberikan gambaran realiti yang sebenar di Malaysia. Cakap sahaja apa yang diperlukan dan semuanya Malaysia Boleh!!


Panas sambung disini  : Panas..panas

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...