08 September 2012

Panas ! Nak Heran Apa Cikgu....Umno yang Ajar Budaya Punggung



Bekas guru: 'Tak sangka remaja itu Ammar'

BATU PAHAT - Tindakan Muhammad Ammar A Rahman, 19, melondehkan seluar dan menayang punggung pada gambar pemimpin negara, langsung tidak diduga bekas gurunya.

Dia yang enggan dikenali mengakui mengenali Muhammad Ammar semenjak di bangku persekolahan.

"Saya terkejut Muhammad Ammar yang pernah saya kenali melakukannya."Semasa di bangku sekolah dia memang nakal sedikit, tetapi tindakannya terkawal," katanya.

Bagaimanapun dia yakin tindakan Muhammad Ammar dipengaruhi rakan-rakan sebayanya."Biasalah budak-budak yang baru nak naik, sudah pasti ada nakalnya," katanya.

Sementara itu, seorang pengusaha kantin di sekolah menengah tempat Muhammad Ammar belajar,

mengakui remaja itu agak pendiam tetapi mempunyai perlakuan sukar dijangka.Dia yang mahu dikenali sebagai Azlan berkata, Muhammad Ammar agak nakal semasa zaman persekolahannya tetapi peramah dan rajin menegurnya apabila sesekali bertemu di kantin sekolah.

“Ammar ini nakal juga, namun dia tidaklah teruk sangat... nakal-nakal budak baru naik,” katanya.Seorang kenalan keluarga Muhammad Ammar, Hamidi Mohd Tap, 30-an berkata, dia kesal dengan perlakuan remaja itu dan menganggapnya tersalah pilih rakan.


Katanya, sepanjang mengenali Muhammad Ammar, dia boleh dikatakan baik dan pelajar yang agak pintar.“Saya rasa mungkin setelah jauh daripada ibu bapanya, dia telah terpengaruh dengan rakan juga keadaan sekeliling.

"Bagaimanapun saya berharap dia benar-benar menyesal dan tidak mengulanginya," katanya.


Komen : Apa nak diheran Cikgu, Saya lagi tak sangka, bagaimana veteren tentera boleh buat senaman punggung depan rumah perempuan lagi tu......kan tentera tu kuat disiplin nya......
Ya betull..orang tentera pun sampai tayang punggung apalagi budak hingusan macam dia,so apa yang nak dihairankan... Budak-budak nie terpengaruh budaya amno yang suka tanyang punggung

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...