21 Jun 2012

PANAS! CIKGU MALA BEKAS CALON DUN TENANG ISI BORANG AMN0-APC0 ?

PANAS! Cikgu Mala Masuk Umno-APCO Ke??



ALamak!

Macam mana boleh jadi nih?

Takkan bila kalah pilihanraya kecil DUN Tenang tergamak khianati perjuangan Islam???

"Apa dah jadi dengan kepimpinan Pas Johor, sehinggakan Cikgu Normala yang pernah menjadi calon Pas di Piliharaya Kecil, Tenang, Johor menyerahkan keahliannya untuk memasuki UMNO.

Terbukti jika sekiranya benar dakwaan ini, maka Pas tidak boleh diharapkan menjaga kebajikan calonya yang tewas dan ini membuktikan bahawa Pas tidak mampu menjaga kebajikan rakyat.

Ikuti laporan bersambung seterusnya, blog ini akan mendedahkan borang keahlian yang diisi sendiri oleh Cikgu Normala dari sumber boleh dipercayai, akibat kecewa dengan tindakan Pas mengabaikan kebajikannya sekeluarga dengan janji-janji piliharaya.

Laporan sumber dalaman yang boleh dipercayai, ada sedikit perselisihan antara bekas cikgu tersebut dan Pas Negeri dalam menawarkan dana bantuan kewangan yang dijanjikan sebelum ini selepas beliau tewas bertanding di Tenang. -SUMBER-"

Oopsss!

SUMBER yang dimaksudkan itu bukannya datang daripada PAS negeri tetapi dari blog Umno-APCO yang saban waktu asyik memfitnah kerjanya!

Ada ketikanya blogger belaan Umno-APCO ni macam dah tertekan sangat hinggakan terpaksa memfitnah dengan cara sehina ini.

Mana ada Cikgu Mala nak masuk Umno-APCO, lawan lagi ada laaa...

Agaknya blogger Umno-APCO yang diupah ribuan ringgit sebulan terdesak nak kejar hits blog masing-masing hinggakan kejadian tumbuk-menumbuk antara Papagomo dan blogger tua terjadi kelmarin.

Nampaknya Cikgu Mala akan adakan satu sidang media berhubung dengan perkara ini dan tidak mustahil blogger Umno-APCO ini akan diseret ke muka pengadilan macam kes Nalla yang kantoi fitnah Anwar, pun keputusannya keluar kelmarin!

Kesian, sudahlah kena saman, dapat dosa pulak tu...

Agaknya Allah terus bayar cash skang kot bila dah buat salah!

So tunggu le ja surat saman ye bro!

JALAN PULANG

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...