29 Mei 2012

Siapakah Hiu Woong Sin neh...Yang Malukan Najib sampai 2 kali ?

Hiu Woong Sin anak Malaysia yang menjerit dan menganggu Najib dengan jeritan " Bersih, bersih...." di O2 Arena London semasa majlis perjumpaan dengan pelajar dan rakyat UK tempoh hari. Dengan kenyataan cabaran Debat oleh Exco pemuda UMNO kepada Hiu agak tersilap langkah dan tertempias kepada Najib pulak.




PANAS!! Exco Pemuda UMNO sifatkan Najib 'lemah jiwa' kerana tolak debat?


Sila fahamkan betul-betul apa yang dikatakan oleh Exco Pemuda Umno Datuk Muhd Khairun Che Aseh ini, dia kata Hiu Woong Sin "lemah jiwa" kerana menolak cabaran debat dengan pergerakan itu..

Beliau juga menyifatkan tindakan Hiu itu sebagai "(ayam) berkokok di luar gelanggang, tiba di tengah menyusup di celah kelangkang."

Ha..ha..ha.. sebijik kena kat Najib
..

Kalau Woong Sin dikatakan "lemah jiwa" kerana menolak cabaran debat maka Najib pun samalah..

Dalam gelanggang sendiri berkokok riuh rendah seumpama pahlawan.. tapi bila dicabar berdebat oleh DSAI menyusup di celah kelangkang Rosmah..

Sampai Moderator debat Rafizi-Kahiry pun menjadi mangsa kritikan pencacai UMNO yang sayang dan tak mahu tengok Najib malu dan terkencing atas pentas debat..

Bukan pencacai saja yang sibuk mempertahankan Najib.. malah Menteri-menteri yang dah boleh dianggap expired pun sibuk mempertahankan Najib..

Apa?? Najib dah tak ada mulut ke untuk menjawab?

Yang ni orang tua-tua kata meludah ke langit atau menepuk air di dulang.. budak-budak sekarang kata kerja bodoh.

Nak meludah tu tengok keliling dulu sedara... kan dah kena kepala Najib.- dari ASD


Tolak debat perbuatan 'lemah jiwa', kata exco Pemuda Umno

Exco Pemuda Umno Datuk Muhd Khairun Che Aseh menyifatkan Hiu Woong Sin - individu yang mengganggu ucapan perdana menteri di London baru-baru ini - sebagai "lemah jiwa" kerana menolak cabaran debat dengan pergerakan itu.

"Rupanya tuan tidak seperti raja pahlawan. Oleh itu, saya menyerah kepada rakyat untuk membuat penilaian terhadap beliau," katanya.Beliau juga menyifatkan tindakan Hiu itu sebagai "(ayam) berkokok di luar gelanggang, tiba di tengah menyusup di celah kelangkang.
"

Sebelum ini pihaknya telah mengutus surat kepada Hiu untuk berdebat melalui Kelab Umno di

London.Kemudian, pemuda itu membalas dalam laman sosial Facebooknya bahawa beliau sedia berdebat dengan Pemuda.

Bagaimanapun Hiu kemudiannya menolak cadangan untuk berdebat, seperti dalam surat kepada pengarang Malaysiakini bertajuk "A reply to Umno Youth challenge to debate".

"Saya menghargai mesej beliau kerana tidak sanggup menerima pelawaan saya. Kita hormat ketidaksanggupan beliau," kata Muhd Khairun dalam sidang media.-Malaysiakini

5 ulasan:

Suhaimi Said berkata...

Debat orang kecil2 tak mendatangkan apa2 faedah, kenapa Pemuda UMNO tak cabar Najib supaya berdebat dengan Anwar. Takut Najib terkencing dalam seluar ker?

Tanpa Nama berkata...

kan dah kena

Suhaimi Said berkata...

Dulu orang kecil UMNO debat dgn Anwar, berbuih-buih mulutnya, kesian dia, kenapa UMNO biarkan kucing kurap berdebat dgn Anwar? Jodoh debat Anwar dalam UMNO adalah Najib, kenapa tak nasihatkan Najib debat dgn Anwar?

bik mama berkata...

Kalau ikutkan najib pun anjing kurap jugak xlayak langsung berdebat ngan anuar. Individu yang patut berdebat sepatutnye DR.Mahadir. Haa ni baru makan diee..

JAKA berkata...

hiu woong takut najib demammmmmmmmm !

seorg rakyat biasa berani bercakap begitu depan pemimpin korup. itu hebat!

seorang pemimpin korup yg banyak penjilat tidak berani debat dgn anwar yg tidak ada kuasa. itu pondaaaaaaannn tua mongolia !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...