26 Mac 2011

Ketika rakan-rakan anda adalah musuh -RPK

Orang selalu mengatakan bahawa MCLM sedang cuba untuk mencetuskan pergaduhan-sudut tiga. Kita mengatakan kita berusaha untuk membawa semua sepuluh pihak non-Barisan Nasional untuk meja mesyuarat untuk mengelakkan hanya itu;perkelahian tiga sudut.

Koridor kekuasaan
Raja Petra Kamarudin

PKR mengharapkan untuk melihat pembuatan bir lebih banyak masalah

(Kalimantan Post) - Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengharapkan cegukan lebih dalam jangka-sampai pemilihan negara yang akan datang.

PKR Sibu Ketua Simon Tiong berkata, mereka menjangka akan ada beberapa ahli meninggalkan parti atas dasar kehilangan kepercayaan dalam kepimpinan parti.

Tentang kemungkinan dia bertarung dalam pemilihan negara akan datang, ia menolak berkomentar kecuali untuk mengatakan itu sampai ke puncak pimpinan parti untuk memutuskan.

"Hal ini telah berlaku dan kami berharap akan ada cegukan sepanjang jalan untuk pemilihan negara. Ketika itu berlaku, kita tidak akan kecewa tapi mereka mengucapkan selamat untuk menunjukkan warna sejati mereka, "katanya kepada wartawan kelmarin.

Dia, bagaimanapun, berkata semua itu tidak hilang kerana akan ada orang-orang bergabung dengan parti dengan niat yang baik.

Tiong itu mengomentari sebuah laporan berita bahawa PKR Sarawak akan berakhir dengan tidak ada ahli tersisa sebelum pilihan raya harus eksodus ahli terus.

Pemuda PBB wakil kepala Pandi Suhaili dilaporkan berkata bahawa itu tidak mengejutkan bahawa timbalan ketua Pemuda PKR's Granda Aing sudah berbalik pihak untuk menyertai SNAP.

Untuk ini, Tiong membalas: "Kami telah melihat bahawa, orang-orang datang dan pergi. Dan kita mengharapkan itu, tetapi Pakatan Rakyat (PR) 'semangat adalah bahawa kita dapat bergerak maju untuk hari esok yang lebih baik. "

Untuk itu, mereka perlu untuk benar-benar paparan calon mereka untuk pemilihan akan datang, katanya.

Ia mengakui bahawa tidak pernah mudah untuk mengemukakan calon terbaik yang mungkin kerana ada pelbagai kriteria tidak mudah untuk menilai tetapi "kami sedia untuk dimasukkan ke dalam semua sumber daya yang kita miliki".

***********************************************
Malaysia Kebebasan Sivil Gerakan (MCLM) mengadakan persidangan meja bulat terakhir, hari yang sama Majlis Negara Sarawak dibubarkan dan Chua Soi Lek jenis video Anwar Ibrahim meletup di TKP.

MCLM mengundang sepuluh pihak non-Barisan Nasional untuk menghadiri meja bulat. Ke-14 rakan koalisi Barisan Nasional yang tentu saja tidak diundang.

Lapan pihak datang. Dua, PKR dan PAS, tidak. Rupanya kedua-dua pihak memboikot meja bulat atau fikiran mereka terlalu baik untuk orang seperti DAP, SNAP, Sapp, HRP, KITA, PRM, PSM, UBF, dll

Sekarang PKR mengatakan kita harus berharap masalah di Sarawak. Nah, saya kira kita juga harus berharap masalah di Sabah dan 11 negara-negara lain Malaysia Barat apakah ini sikap mereka.

Mengapa PKR Sangat lah sombong? Dan apakah PAS juga berfikir mereka punya cukup sokongan yang mereka tidak perlu untuk bekerja dengan orang lain? Atau adakah mereka ingin menerima jemputan UMNO untuk membentuk pengelompokan 'Kesatuan Melayu'? Apakah itu sebabnya mereka dilecehkan lapan pihak lain yang terlalu rendah (low down) untuk mereka?

Orang selalu mengatakan bahawa MCLM sedang cuba untuk mencetuskan pergaduhan tiga sudut. Kita mengatakan kita berusaha untuk membawa semua sepuluh pihak non-Barisan Nasional untuk meja mesyuarat untuk mengelakkan hanya itu; tiga perkelahian sudut.

Saya kira terakhir menunjukkan yang mereka benar-benar gatal untuk perkelahian tiga sudut. Dan tidak MCLM.

1 ulasan:

Amisha berkata...

Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...